زیبایی

آیا لیپو ‌بادی جت به‌ اندازه لیپوساکشن قدیمی مؤثر است؟

Rate this post

طی دو سال گذشته چندین گزینه دیگر مانند لیپوساکشن لیزری برای به چالش کشیدن لیپوساکشن قدیمی به‌وجود آمده است و اکنون روش ابتکاری لیپوساکشن ‌بادی جت در دسترس است. ممکن است بسیاری از بیماران از خود سؤال کنند: لیپوساکشن ‌بادی جت دقیقاً چیست و آیا به‌اندازه لیپوساکشن قدیمی مؤثر است؟3

با خواندن این مطب در مجله سلامتی سبزینه راه نگرش تان به آموزه هایتان در این حوزه عمیق تر خواهد شد.

 

تفاوت لیپو ‌بادی جت با لیپوساکشن قدیمی

لیپوساکشن

لیپوساکشن

لیپوساکشن روشی ایمن و مؤثر برای فرم دادن بدن است. این عمل معمولاً برای افرادی انجام می‌شود که خواهان حذف چربی اضافی و رسیدن به اندامی زیبا هستند. لیپوساکشن برای افرادی مناسب است که نزدیک به وزن ایده‌آل خود هستند و از ظاهر جسمی خوبی برخوردارند، اما مقادیری چربی ناخواسته مزمن در بدن آنها است که تمایل به حذف آن دارند.

روش قدیمی لیپوساکشن

ابتدا محلول ضد تورم تزریق می‌شود تا احتمال خونریزی را به حداقل برساند و درد را کاهش دهد. سپس سلول‌های چربی توسط یک کانول یا لوله کوچک که از طریق برش‌هایی در محل تحت درمان وارد پوست شده‌اند، برداشته می‌شوند.

لیپوساکشن ‌بادی جت

لیپوساکشن ‌بادی جت

روش مکش چربی موسوم به لیپو بادی جت و یا فرم‌دهی بدن با کمک آب یکی از جدیدترین روش‌های لیپوساکشن موجود در حال حاضر است. این روش به میزان کمی تهاجمی است که در آن از جریان آب تحت ‌فشار برای جدا کردن و از بین بردن سلول‌های چربی استفاده می‌شود. به‌طور همزمان ماده بی‌حسی نیز تزریق می‌شود و این باعث می‌شود که این روش برای بیماران بسیار راحت باشد. آب از طریق جت آبی که به انتهای کانول متصل است، وارد بدن می‌شود.

همچنین بخوانید:  دردسرهای تابستانی پوست

از ‌لیپو بادی جت‌ برای درمان موفقیت‌آمیز قسمت‌های مختلف بدن از جمله پهلوها، قسمت‌های داخلی و خارجی ران‌ها، باسن، بازوها، گردن و فک استفاده‌ شده است.

تفاوت روش لیپوساکشن ‌بادی جت با روش لیپوساکشن

روش لیپوساکشن ‌بادی جت با شیوه معمولی لیپوساکشن متفاوت است، زیرا در آن از جریان آب برای از بین بردن چربی استفاده می‌شود. اثر آب، بافت همبند اطراف را دست‌نخورده و سالم حفظ می‌کند و بنابراین بهبودی با سرعت بسیار بیشتری انجام می‌شود. برخی پزشکان معتقدند روش لیپوساکشن ‌بادی جت مؤثرترین شکل لیپوساکشن است، زیرا عوارض جانبی کمتری دارند و به مواد بیهوشی و زمان بهبودی کمتری نیاز دارد.

روش لیپوساکشن ‌بادی جت

کدام روش برای شما مناسب است؟

در حال حاضر انواع دستگاه‌های فرم دهی بدن در بازار موجود است که رویکردهای متفاوتی برای لیپوساکشن دارند. با این ‌حال، بهترین روش برای شما به نیازهای خاص و اهداف زیبایی‌شناختی شما بستگی دارد. در حالی‌که روش لیپو بادی جت ممکن است بهترین انتخاب برای همه نباشد، اما می‌تواند نتایج بسیار خوبی را برای داوطلب مناسب ایجاد کند.

مزایای روش ‌بادی جت

در این شیوه بدن آسیب زیادی نمی‌بیند، زیرا آب سلول‌های چربی را به‌آرامی از بین می‌برد. در نتیجه تورم و کبودی کمتری ایجاد می‌شود، بنابراین بهبودی سریع‌تر حاصل می‌شود. بیشتر بیماران قادرند طی ۲ روز به فعالیت‌های عادی خود برگردند. با استفاده از روش قدیمی لیپوساکشن لوله کانول برای شکستن سلول‌های چربی به جلو و عقب حرکت داده می‌شود و این نیرو باعث ایجاد تورم به میزان قابل‌توجهی می‌شود و درنتیجه زمان بهبودی طولانی‌تر خواهد بود. از بین بردن ملایم چربی با کمک آب، باعث می‌شود بافت سالم بماند و این امر آن را برای تزریق مجدد به‌عنوان بخشی از روند انتقال چربی، مناسب‌تر می‌سازد. برخی پزشکان روش لیپو‌ بادی جت را با روش‌هایی مانند جوان‌سازی صورت با استفاده از پیوند چربی ترکیب می‌کنند.

همچنین بخوانید:  ۷ نکته‌ای که باید پیش از بوتاکس کردن بدانید

در روش لیپوساکشن ‌بادی جت خطرات کمتری وجود دارد، زیرا معمولاً در مقایسه با بیهوشی عمومی برای روش قدیمی لیپوساکشن، در این روش مواد بیهوشی ضعیف‌تری برای بیماران تجویز می‌شود.

روش لیپو بادی جت

آیا شما کاندید مناسبی برای انجام این روش هستید؟

اگر توده‌های چربی متراکم و کوچک در بدن شما وجود داشته باشد که در برابر رژیم و ورزش مقاوم هستند، انجام روش لیپو ‌بادی جت می‌تواند برای شما مناسب باشد.
شکی نیست که روش لیپوساکشن بادی جت‌ روشی بسیار مؤثر برای از بین بردن چربی است. با این ‌وجود، کسب نتایج بهتر که مدنظر شما است به انتخاب پزشک خوب و مجرب، که با این فناوری آشنا است، بستگی دارد.

 

منبع : rastineh.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا