زیبایی

۸ نوشیدنی که رژیم گرفتن را آسان می‌کند!

Rate this post

نمی‌توانید به طورجدی رژیم غذایی خود را ادامه دهید؟ مصرف این نوشیدنی‌ها همراه غذا به شما کمک می‌کند در مسیر رژیم خود باقی بمانید.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

چای زنجبیل

چای زنجبیل

هوس نوشیدنی گرم کرده‌اید؟ کمی چای زنجبیل را امتحان کنید.

مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۶ که در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شد، نشان داد که مصرف زنجبیل می‌تواند به مبارزه با میل به غذا و کاهش اشتها کمک کند. اگر احساس گرسنگی می‌کنید، قبل از آن که تصمیم بگیرید میان وعده بخورید یک فنجان چای زنجبیل بنوشید.

چای سبز

چای سبز

به چای زنجبیل علاقه ندارید؟ چای سبز ممکن است اثر مشابهی داشته باشد. کاتچین های موجود در چای سبز، به طور خاص،

با کاهش وزن ارتباط دارند، زیرا به افزایش متابولیسم بدن کمک می‌کنند. در حالی که انواع چای‌ها ممکن است اثر مشابهی داشته باشند، چای سبز حاوی کاتچین بیشتری است و مشخص شده است که نسبت به هر نوع چای دیگر تأثیر بیشتری در کاهش وزن دارند.

آب طعم دار

آب طعم دار

منظور از آب طعم دار، نوع خریداری شده از مغازه‌ها که حاوی مقدار زیادی قند می‌باشد، نیست. اگر از طعم آب‌های معمولی قدیمی خسته شده‌اید (یا اگر طعم املاح آب شیر را دوست ندارید)، چند تکه میوه به ظرف آب خود اضافه کنید (و یا به یک فنجان) تا کمی طعم دار شود.

همچنین بخوانید:  ۶ نکته زیبایی از زبان آرایشگران

مرکبات مانند لیمو شیرین یا لیموترش، میوه‌های مورد علاقه اصلی برای طعم دار کردن آب هستند، اما میوه مورد علاقه خود را پیدا کرده و از آن استفاده کنید! خیار، خربزه و انواع توت‌ها توصیه‌های ما برای خوشایند کردن مزه آب هستند.

قهوه

قهوه

کافئین می‌تواند در کوتاه مدت به افزایش متابولیسم و به طور همزمان به سرکوب اشتها کمک کند، که این موارد اخبار خوبی برای مصرف کنندگان قهوه محسوب می‌شوند! یک اخطار: اضافه کردن کرم و قند به قهوه دم کشیده، می‌تواند هر گونه مزایایی را که ممکن است داشته باشد، کاملاً خنثی کند، بنابراین هر موقع امکان پذیر است، قهوه تلخ بنوشید.

آب سبزیجات

آب سبزیجات

در حالی که آبمیوه‌ها حاوی مقدار زیادی قند هستند، آب سبزیجات می‌تواند باعث تقویت بیشتر مواد مغذی شود و به طور بالقوه به شما کمک می‌کند، در طول وعده‌های غذایی کمتر غذا بخورید. با این حال، حتماً برچسب‌های روی محصولات را بخوانید، شما باید به دنبال آب سبزیجاتی حاوی قند و سدیم کم و فیبر زیاد باشید، تا به شما کمک کند کاملاً احساس سیری کنید. اگر به سالم بودن محصولات مغازه‌ها شک دارید، خودتان با استفاده از مخلوط کن یا آبمیوه گیری آب سبزیجات تهیه کنید!

آب نارگیل

آب نارگیل

این نوشیدنی گرمسیری طرفداران زیادی در محافل بهداشتی دارد و برخی مطالعات نشان داده‌اند که این موضوع ممکن است

دلیل خوبی داشته باشد. یک مطالعه حیوانی کشف کرد که نوشیدن آب نارگیل ممکن است به پردازش چربی‌ها کمک کند، که در بلند مدت به طور باالقوه می‌تواند به تسریع کاهش وزن کمک کند.

اسموتی بر پایه ماست

اسموتی بر پایه ماست

مطالعات رابطه‌ای قوی بین اضافه کردن ماست به رژیم غذایی و از دست دادن وزن نشان داده‌اند. با مصرف اسموتی می‌توانید خود را فریب بدهید و مراقب مصرف کالری باشید.

همچنین بخوانید:  16 روش مؤثر برای داشتن موهایی صاف

اگر به راحتی می‌توانید یک اسموتی میوه و ماست را جایگزین یک وعده غذایی یا میان وعده کنید و احساس رضایت کنید، این کارگزینه خوبی برای دریافت مقداری مواد مغذی سالم و کمک به احساس سیری است. اگر پس از خوردن اسموتی غذای بیشتری خوردید، این کار فقط راهی برای نوشیدن کالری بیشتری است که شما نیاز دارید.

نوشیدنی با کالری بالاتر

“گول زدن”

در حالی که باید در نوشیدن اسموتی ها اعتدال را رعایت کنید، گاهی اوقات مصرف نوشیدنی با کالری بالاتر، رژیم غذایی شما را به طور کامل به هم نمی‌ریزد؛ در واقع، ممکن است به شما کمک کند به رژیم غذایی خود متعهد باشید، زیرا ممکن است احساس کنید کمتر لذت‌های ساده زندگی خود را انکار می‌کنید.

هر وقت امکان پذیراست، رعایت کنید و گزینه‌های کم کالری تر را مصرف کنید. نوشیدنی‌های سبک و قهوه، حاوی قند پایین و تهیه شده با شیر کم چرب میتوانند به معنای تفاوت بین زیاده روی اندک در زمان حال و افراط در زمانی دیگر باشد.

نوشیدنی‌های رژیمی مورد علاقه شما کدامند؟ ایده‌های خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید!

مقاله مرتبط : چگونگی کاهش وزن بدون رژیم و ورزش ممکن می باشد؟

 

منبع : rastineh.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا