سبک زندگی

برند کلوین کلاین (Calvin Klein)؛ داستان جالب پیدایش برند بزرگ پوشاک توسط یک شاگرد!!

Rate this post

برند معروف آمریکایی کلوین کلاین (Calvin Klein)، بخاطر طیف وسیعی از محصولات لباس زیر، شلوار جین، پوشاک زنانه و مردانه و عطرهایش، شهرت دارد. مارک کلوین کلاین (CK)؛ یک نام تجاری سبک زندگی با ایده آل های جسورانه و مترقی است که در سرتاسر جهان معروف شده است. این برند شناخته شده در جهان، در سال ۱۹۶۸ و در نیویورک آمریکا تاسیس گردید. تبلیغات و نوآوری برند کلوین کلاین، تاثیر زیادی در شهرت این برند محبوب داشت. با مجله تخصصی مد، زیبای و استایل همراه باشید تا راز های باورنکردنی برند Calvin Klein بیشتر آشنا شوید.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

کلوین کلاین (Calvin Klein) کیست!؟! شاگرد مغازه و یا موسس بزرگترین برند لباس آمریکا؟

آقای Calvin Klein بنیان گزار برند CK

در سال ۱۹۶۸ آقای کلوین کلاین (Calvin Klein) و دوستش شوارتز (Barry K. Schwartz) شرکت خود را تاسیس کردند. آقای Calvin Klein، درس مد را در شهر نیویورک آموخت و در شرکت تولیدی کت و شلوار شاگردی می‌کرد. شوارتز بخش تجاری امور را در شرکت برعهده داشت و کلاین کار طراحی را انجام می داد.

مارک CK؛ در آغاز بخاطر کت و شلوار و سپس به دلیل لباس ورزشی، شناخته شد. کلاین از دبیرستان هنرهای صنعتی فارغ‌التحصیل شد و در پاییز ۱۹۶۰ شروع به کار کرد تا یکی از بزرگترین برند های صنعت لباس زیر را تاسیس کند. برای آشنایی با بزرگترین برند های مد و استایل دنیا، این سری از مطالب مجله سبزینه راه را دنبال کنید.

(Barry K. Schwartz) موسس CK

 

همچنین بخوانید:  ۵ راه حل برای دوره‌های پریود سنگین

کلوین کار خود را از سال 1961 میلادی آغاز کرد

اولین شغل اصلی او در (FIT) موسسه فناوری مد، در سال ۱۹۶۱ بود. او در ژانویه ۱۹۶۳ از WWD فارغ‌التحصیل شد. اولین کار کلاین؛ بعد از خروج از دانشگاه، کار در شرکتی بود که در تولید لباس از پارچه ای به نام «خامه فرم گرفته» تخصص داشت.

بعد از ۳ ماه کار در آن شرکت، کلاین درخواست افزایش حقوق کرد و به دلیل عدم قبول درخواستش، از شرکت استعفا داد. استعفای آقای کلاین بزرگ ترین شانس وی در زندگی و سر آغاز تاسیس برند کلوین کلاین بود

Klein در سال ۱۹۶۷ به طور رسمی، شرکتی به نام Calvin Klein Ltd را به همراه شریکش به نام شوارتز راه اندازی کرد.

در مورد برند های مد و استایل بدانید: داستان تاسیس برند ویکتوریا سکرت! خودکشی موسس ویکتوریا سکرت.

داستان جالب تاسیس برند Calvin Klein

آقای کلاین، قبل از ایجاد مارک شخصی خود به نام CK در مشاغل صنعتی کار می‌کرد. در سال ۱۹۶۸ او به همراه دوست دوران کودکی خود، به نام بری شوارتز شرکای تجاری شدند. کلاین یک نمایشگاه کوچک اجاره کرد و پس از برخورد با ۱۰۰۰۰ خریدار و مصرف کننده، توانست میلیون ها فروش را در اوایل دهه ۷۰ به دست آورد. این موفقیت بزرگی برای این دو شریک موسس برند Calvin Klein بود.

برند Calvin Klein

 

کار برند کلوین کلاین با تولید کت و شلوار و سپس لباس زیر شروع شد

کلاین بر روی کت ها و لباس زیر زنانه که ظاهری مینیمالیستی و کارآمد داشتند، تمرکز کرد. در اواخر دهه ۷۰ میلادی، او به طراحی لباس های مردانه و شلوار جین پرداخت و به این ترتیب تبدیل به یک طراح اصلی در بازار مد و استایل مردانه گردید.
در سال ۱۹۸۰، برند Calvin Klein؛ در زمینه لباس های زیر، عطرهای لوکس و ادکلن های معروفش، با کمک کمپین های تبلیغاتی معروفش شناخته شد. در دهه بعدی این برند محبوب به پوشاک خانگی زنانه و مردانه گسترش یافت.

همچنین بخوانید:  راههای تقویت سیستم ایمنی بدن

 

lمدلی از ساعت های CK

مارک کلوین کلاین؛ در دهه ۹۰ با مشکلات مالی زیادی روبرو شد! اما با نجات مالی دوست خود به نام دیوید گفن این مشکل حل شد و از شکست کامل، نجات پیدا کرد.
در سال ۲۰۰۰ میلادی، علیه شرکت کالوین کلاین شکایتی مطرح گردید، که این پرونده در خارج از دادگاه حل و فصل شد. کلاین و شوارتز پس از ایجاد مجموعه ای موافقت نامه های مجوز در طول دوران حرفه ای خود، شرکت را در سال ۲۰۰۳ به مبلغ ۴۳۰ میلیون دلار به شرکت فیلیپس فروختند. از سال ۲۰۱۶ راف سیمونز (Raf Simons) به عنوان مدیر خلاق کالوین کلاین منصوب گردید. او رئیس واحدهای مختلف آن شرکت بود.

 

محصولات برند کلوین کلاین (CK)

در ایران مردم این برند را برای تولید انواع شورت های زنانه و مردانه با کیفیت می‌شناسد. اما واقعیت این است که این یکی از شاخه های فرعی تولیدات این برند بزرگ آمریکایی، در مد و پوشاک است.
برند کلوین کلاین، از ابتدا فعالیت خود را با تولید انواع کت و شلوار آغاز کرد. در حال حاضر، این برند در زمینه تولید بهترین عطر ها، شیکترین ساعت ها و البته پوشاک مردانه و زنانه فعالیت ویژه ای دارد. لوکس بودن، محصولات با کیفیت در کنار زیبای؛ مهمترین خصوصیات محصولات تولید شده توسط این برند آمریکایی است.

 

لباس زیر Calvin Klein، پرفروش ترین محصول این برند آمریکایی است

مارک Calvin Klein؛ در ابتدا به تولید کت و شلوار و همچنین اکسسوری مردانه پرداخت. یکی از موفق ترین و پرفروش ترین محصولات برند کلوین کلاین، لباس زیر مردانه آن ها بود. این مارک آمریکایی، با تولید محصولات شورت و زیر پوش مردانه و همچنین تبلیغات گسترده موفق، توانست این محصول خود را به یکی از پرفروش ترین موارد اکسسوری مردانه در آمریکا تبدیل کند.

لباس زیر Calvin Klein، پرفروش ترین محصول این برند آمریکایی است.

 

همچنین بخوانید:  گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا

عطر کلوین کلاین، یکی از معروف ترین محصولات این برند آمریکایی است

از جمله معروف ترین محصول شرکت Calvin Klein، عطر کلوین کلاین است. این عطر به صورت منحصر به فرد نماد این برند مطرح در اکسسوری و مد و استایل است که در فروشگاه های بزرگ دنیا به فروش میرسد.

عطر کلوین کلاین، یکی از معروف ترین محصولات این برند آمریکایی است.

 

موفقیت های برند Calvin Klein (کلوین کلاین) چه بود!؟

اولین سهامدار شرکت کالوین کلاین، دونالد اوبراین، نائب رئیس Bownwit teller بود. سپس اوبراین میلدرد کاستین به عنوان یکی دیگر از سهام داران این شرکت دعوت کرد که کلاین او را بانوی بزرگ دنیای خرده فروشی نامید. کلوین کلاین در اولین سال فعالیت خود در شرکت، یک میلیون دلار به دست آورد.

با رشد شرکت، کلاین تصمیم گرفت دفاتر خود را به ساختمانی منتقل کند که کارفرمای سابقش یعنی دان میلشتاین در آنجا مستقر بود. او می خواست چهره رئیس قدیمی خود را در موفقیت جدیدش به زمین بمالد. این موفقیت باعث شد تا کلاین اولین نمایش مد خود را در سال ۱۹۷۰ برگزار کند.

عطر و ادکلت معروف کلوین کلاین

 

CK یک برند طراح بین المللی در حیطه لباس زیر، شلوار جین، عطر، ساعت و تولید لباس زنانه و مردانه ایالات متحده شناخته شده است. مارک معروف کالوین کلاین از طریق متمایز بودن و تنوع، نشان دهنده نگرش شهری مدرن و زیبا می باشد. Calvin Klein بخاطر طراحی های گران قیمتش مشهور است.

این برند هم اکنون یکی از لوکس ترین برندهای جهان در صنعت مد و استایل، می باشد. خط جدید مارک لباس مجلسی مردانه مناسب طوری طراحی شده است که ظاهری عالی مانند لباس های سفارشی با پایین ترین قیمت ممکن به شما تحویل می دهد. علت معروفیت این برند بیشتر بخاطر لباس زیر است. برای تولید انواع لباس های زنانه و مردانه از پارچه های باکیفیت و نرم بهره گرفته شده که این را می توانید از جمله در شورت های بوکس CK محبوب ببینید.

 

منبع : vaghtemod.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا