تناسب اندام

اصول ورزش در تابستان

Rate this post

تمرین کردن در گرما می‌تواند آزار‌دهنده باشد. نه تنها خیس عرق خواهید شد، بلکه شاید بی حال هم بشوید. در این راهنما خواهید خواند که چطور می‌توانید به بهترین شکل در گرما تمرین کنید. تابستان زمان خوبی برای بیرون رفتن و خوش گذراندن در بیرون از خانه است. همچنین فصلی است که خیلی‌ها سخت تمرین می‌کنند، فصلی است که باید کلی وزنتان پایین بیاید. اما مشکلی که وجود دارد این است که با وجود گرما ورزش کردن برای شما سخت می‌شود. بیایید ببینیم چطور باید بر آن غلبه کنیم

با خواندن این مطب در مجله تغذیه سبزینه راه نگرش تان به آموزه هایتان در این حوزه عمیق تر خواهد شد.

زمان روز خیلی مهم است

پیشنهاد می‌کنیم که در طول تابستان، صبح زود ورزش کنید. در سراسر تابستان، صبح‌ها بسیار دلپذیرند، چرا که گرما در پایین‌ترین حدش قرار دارد. بعلاوه بیرون رفتن برای دویدن در ساعات ۶ یا ۷ صبح، کاملا ایده آل است.

همچنین در مواردی که فرصت ورزش کردن در صبح را ندارید، اواخر عصر نیز زمان مناسبی برای ورزش کردن است.

لباس آزاد بپوشید

هنگامی که لباس‌هایی سبک و آزاد به تن کنید، لباستان به بازتاب آفتاب کمک خواهد کرد و تمرین برایتان آسان‌تر خواهد شد. پارچه‌های نخی را انتخاب کنید، چرا که بهتر از انواع دیگر عرق را جذب می‌کنند. می‌توانید شلوارک‌هایی سبک به پا کنید تا هنگام ورجه وورجه راحتی بیشتری داشته باشید.

همچنین بخوانید:  ست‌های نزولی: یک تکنیک تمرینی برای عضله سازی

کرم ضد آفتاب فراموش نشود

همیشه ضد آفتاب بزنید، مهم هم نیست چه زمانی از روز باشد. کرم ضد آفتاب از شما در برابر اشعه‌های ماورای بنفش خورشید، که بیشترین لطمه را به پوست وارد می‌سازند محافظت خواهد کرد.

به اندازه‌ی کافی آب بنوشید

راه دیگر برای مقابله با گرما و بهتر ورزش کردن در طول تابستان، این است که به اندازه‌ی کافی آب و مایعات بنوشید تا بدنتان هیدراته بماند. از آنجایی که بدن شما در تمرینات تابستانی‌تان، کلی عرق خواهد کرد، نباید به مصرف کافی آب بی توجهی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا