تناسب اندام

پلار، برندی محبوب در بین ورزشکاران

Rate this post

گوش کردن به بدن شما یک چیز است، فهمیدن اینکه بدن شما چه می‌گوید یک چیز دیگر! پلار، به شما کمک خواهد کرد تا به بهترین و حرفه‌ای ترین شکل ممکن ورزش کنید و از تلاشتان نتیجه بگیرید.

ما تجربه و تخصصمان در ورزش، فیزیولوژی و الکترونیک را به همراه درک عمیقی از نیازهای مشتریانمان ترکیب کرده ایم. و جای تعجب نیست که از سال ۱۹۷۷ تا کنون، پس از گذشت بیش از ۳۰ سال، هنوز سردمدار نوآوری‌های تکنولوژیک در زمینه‌ی مانیتورینگ ضربان قلب و رفتارهای بدن باشیم.

اگر دوست دارید که زندگی سالم و با کیفیتی داشته باشید، وزنتان را کنترل کرده یا کاهش دهید، و اطلاعاتی بدرد بخور از روند فعالیت‌های ورزشی‌تان بدست بیاورید، ساعت‌ها، و تجهیزات ورزشی پلار، دقیقاً به همین منظور و برای کمک به شما ساخته شده‌اند.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

ساعت‌های ورزشی

ساعت های ورزشی پلار

ساعت‌های ورزشی پلار برای خوره‌های ورزش، تناسب اندام، و برای آن‌هایی که می‌خواهند بهترین بازدهی را در تمریناتشان داشته باشند طراحی شده است! می‌توانید از این ساعت‌ها، در هر نوع تمرین و فعالیت ورزشی بهره ببرید. در تمرینات کاردیو و هوازی، بدنسازی، کوهنوردی، اسکی، دوچرخه سواری و حتی در ورزش‌های گروهی همچون فوتبال یا ایروبیک گروهی.

ساعت‌های ورزشی پلار با توجه به اهداف تناسب اندام شما برایتان برنامه‌ریزی کرده، و روند تمرینات، شدت، سرعت، مسافت و حتی استراحت‌های شما را بررسی خواهد کرد تا در تمرینات استقامتی و کاردیو، بهترین راهنمای شما باشند.

همچنین بخوانید:  اصول صحیح انجام حرکات کششی و افزایش انعطاف پذیری

محصولات تندرستی

ساعت های ورزشی پلار

دستبندهای لاغری و حسگرهای قابل اتصال به اسمارت فون‌های پلار، تجهیزاتی هستند که در ارتقای سطح سلامتی، کاهش وزن، و تناسب اندام، برای هر فردی مفید و قابل استفاده اند.

این دستگاه‌ها با ردگیری فعالیت‌های شما در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته، حتی زمان‌هایی که نشسته‌اید یا در حال خواب شبانه هستید، مصرف کالری، قدم‌های برداشته شده، و حتی میزان آسودگی شما در استراحت‌هایتان را بررسی می‌کنند، و به شما خواهند گفت که این مقادیر چقدر با اندازه‌ی مطلوب مورد نیاز تندرستی فاصله دارند.

مربی‌گری هوشمندانه

ساعت های ورزشی پلار

اگر در تمریناتتان به دنبال پیشرفت واقعی هستید، به یک راهنمای خوب احتیاج دارید. ما «مربی‌گری هوشمندانه» را بر روی محصولاتمان مخصوص شما طراحی کرده‌ایم.

چه بخواهید روز به روز سطح آمادگی جسمانی‌تان را بسنجید، چه بخواهید یک برنامه‌ی تمرینی شخصی برای خودتان درست کنید، و حتی اگر در سطح شدت تمریناتتان شک داشته باشید، سیستم مربی‌گری هوشمندانه‌ی ساعت‌های پلار، انتخاب‌هایی عالی، منحصر بفرد و متناسب با نیازهای شما را پیش پایتان خواهند گذاشت.

محصولات پلار را از کجا بخریم؟

شرکت «ایران پلار» نماینده‌ی رسمی و وارد کننده‌ی انحصاری محصولات پلار در ایران است. بنابراین می‌توانید محصول مورد نظر خود را بهمراه گارانتی ۲ ساله، براحتی تهیه کرده و از ورزشتان لذت ببرید.

پیشنهاد می‌کنیم حتماً در وب‌سایت و یا نمایشگاه‌های این شرکت، از محصولات پلار بازدید نمایید.

برای مشاهده‌ی محصولات متنوع پلار، اطلاع از قیمت‌ها، و دریافت راه‌های تماس شرکت ایران پلار، می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا