سبک زندگی

با شلوار بگ چی بپوشیم تا خوشتیپ شویم!؟ تکنیک های ست کردن لباس با شلوار بگ

Rate this post

با شلوار بگ چی بپوشیم!؟ شلوار بگ رو با چی ست کنیم؟ در این روزها، شلوار بگ استایل در میان خانم ها و آقایان بسیار مورد استقبال قرار گرفته و شاهد پوشیدن این سبک شلوارها در انواع استایل؛ خیابانی، نیمه رسمی و حتی مهمانی‌ها هستیم.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

حتما برای شما هم سوال پیش آمده که با شلوار بگ چی بپوشیم تا خوش تیپ شویم!؟ تکنیک های ست کردن لباس با شلوار بگ چیست؟ آیا نحوه ست کردن شلوار بگ را با دیگر لباس ها، مانتوها و کفش میدانید؟
به طور کلی، مدل شلوارهای بگ استایل؛ از بالا تا پایین کاملا آزاد و گشاد هستند و در جنس های جین و پارچه ای در رنگهای مختلف مانند رنگ سال، وجود دارند. این شلوارها باعث کشیده تر شدن و خوش‌فرم و خوش‌تیپ‌تر شدن ما میشوند. همچنین، شلوار بگ با داشتن راحتی و سبکی بی‌نظیر خود، برای فصل بهار و تابستان گزینه عالی است.
در این بخش از مجله مد و استایل سبزینه راه (Vaghtemod)، ست های جذاب با شلوار بگ استایل و روشهای خوشتیپ شدن با این شلوار را بررسی میکنیم.

در مطالب قبلی در مورد جدیدترین مدل شلوار بگ! با شیکترین انواع مدل شلوار بگ آشنا شوید به صورت کامل شرح داده شد.

ست شلوار بگ با مانتوی کوتاه

فصل بهار شده و همه در حال خریدهای بهاری هستیم. همانطور که در بالا گفتیم، شلوار بگ؛ یکی از ترندهای محبوب امسال در مد و استایل زنانه است. شما شلوار بگ خود را با چه مانتویی میپوشید؟

ست کردن شلوار بگ با مانتوهای رنگ خنثی استایل شما را شیک میکند.

در زمینه شلوار بیشتر بدانید: ترند ترین و جدیدترین انواع استایل و مدل شلوار زنانه.

همچنین بخوانید:  چگونه بدون خستگی یک روز کامل را سپری کنیم؟

قطعا پوشیدن یک شلوار بگ جین و یا پارچه ای به رنگ خنثی (سفید، شیری، مشکی) به همراه یک مانتوی کوتاه استایل شما را در یک مهمانی و یا دورهمی دوستانه جذاب نشان میدهد. البته انتخاب این مورد بستگی به انواع فرم بدن، انواع فرم صورت و مدل رنگ پوست شما دارد.

 

ست شلوار بگ با مانتوی بلند

علاوه بر مانتوهای کوتاه، شما میتوانید یک مانتوی بلند جلو باز همراه با یک شلوار بگ استایل، ست کنید. انتخاب مانتوهای بلند یقه دار، برای ست کردن لباس با شلوار بگ، میتواند یک استایل راحتی و کژوال برای شما درست کند.

ست شلوار بگ با مانتو بلند یک استایل کژوال ایجاد میکند.

همچنین، بهتر است یک جفت کفش کتانی را با این استایل، ست کنید تا اسپرت شوید. به علاوه، پوشیدن کفش بوت و یا کالجی، تیپی کلاسیک به شما میدهد. استفاده از شلوار بگ جین و یا پارچه ای با مانتوهای بلند جلوباز مناسب میباشد.

 

ست شلوار بگ با مانتوی شومیزی

توجه داشته باشید که شلوار بگ استایل خود را با یک مانتو شومیزی دکمه دار و یا جلو بسته ای بپوشید که دقیقا سایز تن شما بوده و در اصل گشاد نباشد. بنابراین یک شومیز کوتاه را با یک شلوار بگ پارچه ای مشکی یا سفید به همراه کمربند استفاده نمایید تا فرم کمر شما پنهان نشود.
چرا که با پوشیدن مانتو یا لباسهای بلند، ممکن است استایل شما کمی نامرتب به نظر برسد.

شلوار بگ خود را با مانتو شومیزی تنگ ست کنید.

بهترین روش برای اینکه کمی قد بلندتر و یا کشیده تر دیده شوید، ست کردن شلوار بگ جین و یا پارچه ای (مشکی و سفید) با یک مانتو شومیزی و یا کت کوتاه است.

 

بهترین روش ست کردن شلوار بگ جین با شومیز

با شلوار بگ استایل، چه کفشی مناسب است؟

همانطور که میدانید، غالبا، شلوار بگ به صورت بلند بوده و بر روی کفش می‌افتد. بنابراین، انتخاب و خرید یک کفش مناسب با شلوار بگ استایل، ضرورت دارد. پیشنهاد ما استفاده از کفشهای کتانی سفید یا مشکی با شلوار بگ جین، برای داشتن یک استایل اسپرت یا کژوال است.

با شلوار بگ خود کفش کتانی، صندل یا کفش پاشنه دار ست کنید.

همچنین، میتوان یک صندل پاشنه دار و یا پاشنه تخت را با یک شلوار بگ استایل پارچه ای و مانتوی کوتاه یا کت ست کنید تا یک استایل کلاسیک برای مهمانی داشته باشید.

همچنین بخوانید:  گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا

بلوز یا تونیک مناسب با شلوار بگ

یکی از جذابترین و بهترین تیپ‌ها برای ست کردن لباس با شلوار بگ؛ پوشیدن یک پیراهن و یا بلوز تک‌ رنگ و یا چهارخانه است. شما میتوانید یک بلوز یا تونیک بلند چهارخانه را با یک شال مناسب و کتانی سفید یا مشکی به خوبی ست کنید تا تمرکز دیگران بیشتر به شلوار بگ شما باشد.

بلوز تک رنگ یا چهارخانه خود را با شلوار بگ ست کنید.

بیشتر بدانید: تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل (Mom Style) چیست؟ چگونه ست جذابی با این شلوارها داشته باشیم؟

بهترین استایل با شلوار بگ جین

شلوارهای بگ یا گشاد جین، برای انواع استایل ها پرکاربرد و مناسب هستند. معمولا از پارچه های جین بدون کشسانی برای این شلوارها بهره میگیرند که در مقاله انواع پارچه به صورت کامل شرح دادیم. شلوار بگ جین را میتوان با هر مدل مانتو، شومیز، بلوز و یا لباسهای چهار خانه ست کرد.

شلوار بگ جین را میتوان با هر مدل مانتو و شومیزی ست کرد.

در مورد استایل زنانه بخوانید: روسری مینی اسکارف یا بی بی اسکارف چیست؟ جدیدترین و شیکترین مدل های مینی روسری.

به عنوان مثال، یک استایل جذاب با شلوار بگ لی، پوشیدن یک مانتوی کوتاه بهاره به رنگ آبی یا بنفش (ترند رنگ سال 1401) و یک جفت جفت کفش کالجی یا کتانی سفید میباشد. به طور کلی، شلوار بگ جین در رنگها و طرحهای متنوعی برای خانمها و آقایان در فروشگاه های حضوری و آنلاین وجود دارد.

با پوشیدن شلوار بگ جین و ست کردن آن با کتانی و مانتو شومیزی بهاره استایل شیک داشته باشید.

مطالعه بیشتر در مورد شلوار: شلوار جاگر (Jogger pants) چیست؟ شیکترین مدل های شلوار جاگر و ست های زیبای آن را بشناسید!.

بهترین ست با شلوار بگ پارچه ای مشکی

بسیاری از بانوان به پوشیدن لباسهای مشکی از جمله شلوار بگ پارچه ای مشکی علاقه دارند. ما در اینجا چند پیشنهاد برای استایل های مختلف شما با شلوار بگ مشکی ارائه میدهیم. برای این کار، یک مانتوی کوتاه مدل کت را با یک شلوار بگ پارچه ای هم جنس آن ست کنید تا یک استایل شیک و جذاب برای رفتن به یک عروسی و یا مهمانی داشته باشید.
اگر به دنبال استایل جذاب زنانه هستید، سری مطالب آموزشی زیبایی و آرایش مجله سبزینه راه (https://vaghtemod.ir/) را دنبال کنید.

شلوار بگ مشکی خود را با مانتوی کوتاه کتی و رنگ پاستیلی ست کنید.

در مورد انواع مدل شلوار بخوانید: شلوار بوت کات (bootcut) چیست؟ با شیکترین انواع مدل شلوار بوت کات یا دمپا گشاد آشنا شوید.

همچنین بخوانید:  برای جلوگیری از آلزایمر چه باید کرد؟

پیشنهاد دیگر ما، ست کردن شلوار بگ پارچه ای مشکی با یک مانتوی کوتاه با رنگ پاستیلی و روشن به همراه یک صندل تابستانی با رنگ سفید و یا رنگهای جذاب دیگر است. برای آشنایی با جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو زنانه!، این مطلب از مجله سبزینه راه را بخوانید.

برای تابستان شلوار بگ مشکی رنگ خود را با مانتو رنگ روشن و کالج ست کنید.

در صورتیکه، میخواهید یک پوشش خنک برای فصل تابستان داشته باشید، ست خود را با یک شلوار بگ پارچه ای لینن یا نخی و یک کیف دستی کوچک به رنگ مشکی یا پاستیلی تکمیل نمایید. قطعا یک جفت کفش کالجی و یا تخت میتواند استایل شما با شلوار بگ زیباتر کند.

مطالعه بیشتر: جدیدترین و شیک ترین انواع مدل لباس مجلسی زنانه! با زیباترین مدل مجلسی بانوان آشنا شوید.

ست کردن شلوار بگ استایل با کت رسمی

برخی از افراد تصور میکنند که نمیتوان شلوار بگ استایل را برای یک مهمانی رسمی انتخاب کنند! در حالی که اینطور نیست و شما به راحتی میتوانید یک شلوار بگ استایل را با کت رسمی (در رنگهای خنثی، سفید، مشکی و حتی رنگهای کمی روشنتر) بپوشید.

برای داشتن یک تیپ رسمی کت خود را با شلوار بگ و کیف دستی تکمیل کنید.

برای کامل کردن این تیپ رسمی خود از یک کیف دستی کوچک نیز بهره بگیرید. غالبا، شلوارهای بگ به رنگ مشکی، سفید و رنگهای تیره برای یک استایل رسمی و کلاسیک مجلسی مناسب هستند.

مطالعه بیشتر در زمینه شلوار: شلوار برمودا (Bermuda pants) چیست؟ ترندترین انواع مدل شلوار برمودا.

با شلوار بگ چی بپوشیم تا خوشتیپ شویم!؟

همانطور که در این مطلب از مجله سبزینه راه توضیح دادیم، قطعا پوشیدن یک شلوار بگ جین و یا پارچه ای به رنگ خنثی (سفید، شیری، مشکی) به همراه یک مانتوی کوتاه استایل شما را در یک مهمانی و یا دورهمی دوستانه جذاب نشان میدهد.

بهترین ست با شلوار بگ پارچه ای مشکی

برای ست کردن شلوار بگ مشکی؛ یک مانتوی کوتاه مدل کت را با یک شلوار بگ پارچه ای هم جنس آن ست کنید تا یک استایل شیک و جذاب برای رفتن به یک عروسی و یا مهمانی داشته باشید.

منبع : vaghtemod.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا