روانشناسی

۲۰ نشانه که یک دختر دیوانه وار عاشق شماست | چگونه یک دختر را دیوانه وار عاشق خود کنیم؟

5/5 - (2 امتیاز)

نشانه های دختر عاشق بسیار عیان هستند و در واقع اصلی ترین شاخص شناسایی یک دختر که شما را بسیار دوست دارد، مربوط به پالس های انرژیتیکی است که به صورت فیزیکی قابل مشاهده نیستند.

دختر عاشق همیشه می خواهد در کنار شما باشد و با شما صحبت کند. او به شما توجه زیادی می کند و دوست دارد در مورد شما بداند. او همچنین سعی می کند به شما لبخند بزند و به شما نشان دهد که از بودن در کنار شما لذت می برد. این فرد مهربان همیشه از شما حمایت می کند و در کنار شماست. او دوست دارد به شما کمک کند و در موفقیت های شما شریک باشد.

البته این نشانه ها همیشه قطعی نیستند و ممکن است در برخی موارد، دختر به دلایل دیگری این رفتارها را از خود نشان دهد. با این حال، اگر این نشانه ها را در دختری مشاهده کردید، می توانید به وجود علاقه قلبی این بانو به خودتان بسیار امیدوار باشید. با این حال اگر می خواهید بدانید که عشق واقعی چیست، روی همین لینک کلیک کنید.

 

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

مهمترین نشانه های یک دختر عاشق

فهرست

۱- چشم ‌هایش او را لو می ‌دهند

حتما شما هم در گوشه و کنار اینترنت شنیده اید که چشم های یک شخص بیانگر همه چیز است و هیچوقت دروغ نمی گوید. به همین دلیل یکی از نشانه های عاشق شدن یک دختر چشمان اوست و طرف مقابل می تواند با نگاه کردن در چشمان او حقیقت را بفهمد. زیرا دختران در هنگام صحبت کردن و تماس چشمی با عشق شان مردک چشم هایشان باز تر می شود و شما می توانید برق و هیجان را به راحتی در چشمانشان پیدا کنید.

۲- به نظر می رسد که او همیشه شما را دنبال می کند

اگر همیشه هر جا که می روید با این دختر برخورد می کنید، این احتمال وجود دارد که او عمدا شما را دنبال کند. او احتمالا روتین کاری روزانه شما را می‌داند یا با کسی که از بودن شما در مکانی آگاه است، ارتباط دارد.

همچنین بخوانید:  چند خواص سبوس برنج که باید بدانید!

۳- او شما را در رسانه های اجتماعی تعقیب می کند

چطور این را می دانید؟ اول، او آخرین پست‌ های شما دنبال می‌کند. چطور؟ این که هر وقت ملاقات می‌کنید از پست هایتان حرف می‌زند و درباره آن ها صحبت می‌کند. یا احتمالا به طور تصادفی به یکی از عکس ‌های سال‌ ها قبل شما که در صفحه خود پست کرده‌اید، واکنش نشان داده است یعنی اینکه او دائم در حال بررسی صفحه مجازی شماست.

۴- سرخ و سفید شدن در مواجه شدن با شما

وقتی یک دختر عاشق شما می شود، در کنار شما احساس اضطراب و هیجان می کند. این احساسات می تواند باعث شود که او دستپاچه شود و چهره اش سرخ شود. سرخ شدن صورت یک واکنش غیر ارادی است که در پاسخ به احساسات قوی مانند عشق، خجالت یا عصبانیت ایجاد می شود.

 

نشانه های دلبستگی زنان

 

 

۵- هر زمان که صحبت می کنید با دقت به شما گوش می دهد

آیا تا به حال مشاهده کرده اید که او چقدر حواسش به صحبت کردن شما است؟ حتی اگر با گروهی از مردم صحبت می کنید، او در حال گوش دادن به حرف های شماست. این گونه می توانید متوجه شوید که او بیشترین توجه را به شما دارد. به طوری که او نه تنها به جلو خم می شود تا حرف های شما را به بهترین شکل بشنود. بلکه حالات صورت او نیز می تواند به شما بگوید که چقدر مشتاق گوش دادن به حرف های شما است.

۶- او به هر کلمه ای که می گویید توجه می کند

چطور؟ به این شکل که او همه چیزهایی را که شما می‌گویید به خاطر دارد. به عنوان مثال، او می تواند آن چه را که ماه ها یا حتی یک سال پیش به او گفته اید را به خاطر بیاورد. خوب، جای تعجب نیست زیرا او با دقت به شما گوش می دهد.

۷- نمی تواند در مقابل شما مقاومت کند

آیا او هر روز به شما پیامک می دهد؟ اگر هر روز از او پیام های «صبح بخیر» یا «عصر بخیر» دریافت کردید. یعنی او به شما علاقه دارد. این یکی از نشانه‌هایی است که او میل به توجه شما دارد. همچنین منتظر این نیز باشید که او برای شروع یک مکالمه به شما در مورد چیزهای تصادفی به شما پیام بدهد.

۸- دزدکی به شما نگاه می کند

آیا تا به حال مچ او را هنگام نگاه های خیره اش به خودتان گرفته اید؟ چند بار؟ یا آیا دوستانتان به شما گفته اند که اغلب او را می بینند که به شما نگاه می کند؟ این یکی از نشانه های واضح از عشق او نسبت به شما است.

۹- او از شما سوالات شخصی تری می پرسد

کسی که به طرز دیوانه‌ وار عاشق شماست، برای دانستن کامل مسائل زندگی شما  کنجکاو است و سعی می کند در حل این مسائل یاری تان کند. بنابراین، اگر این دختر مایل باشد از شما سوالات شخصی و جزئیاتی مثل سلیقه غذایی یا رنگ‌های مورد علاقه‌تان بپرسد، مطمئن باشید که دل به شما بسته و عاشق شماست.

همچنین بخوانید:  بیماری دو قطبی چگونه درمان می شود؟

 

نشانه های عاشق شدن یک دختر

 

 

 

۱۰- او نمی تواند به شما “نه” بگوید و برای شما فداکاری می کند

آیا تا به حال برای کمک گرفتن به او مراجعه کرده اید؟ اگر نتواند در برابر درخواست های شما مقاومت کند، می توانید بگویید که او شما را بسیار دوست دارد. بنابراین، اگر او همیشه برای کمک به شما در دسترس است، آشکارا عاشق است.

دختران زیادی هستند که تکالیف یا پروژه های دوست پسر خود را انجام می دهند حتی اگر خودشان کار داشته باشند!

۱۱- بارها شما را می بخشد

مهم نیست که چند بار به او صدمه زده‌اید یا ناامیدش کرده اید، او همیشه شما را می بخشد.

از ویژگی های زن عاشق این است که همیشه تصمیم می گیرد که رفتارهای بد شما را فراموش کند و شانس دوباره ای به شما بدهد!

۱۲- او برای زیباتر دیدن شدن خود تلاش می‌کند

مطمئنا، هر دختر عاشقی دوست دارد در نگاه معشوقه اش، زیبا به نظر برسد. کسی که عاشق شما است، تمام تلاشش را می کند تا شما را جذب کند.

آیا به طور مرتب در محل کار یا جای دیگری ملاقات می کنید؟ اگر بله، تعجب نکنید که چرا او همیشه بهترین لباس‌هایش را می‌پوشد. یا آرایش می‌کند، موهایش را حالت می‌دهد و عطر مورد علاقه‌اش را استفاده می‌کند.

۱۳- او در نحوه صحبت و حرکت خود دقت بسیاری می‌کند

دختری که عاشق شماست سعی می کند هر زمان که در کنار شما هست، خوش اخلاق و خوش رفتار باشد. او به اعمال و گفتار خود دقت می‌کند، زیرا نمی خواهد توجه شما را از دست بدهد.

۱۴- او شما را مجبور می کند تا فرد بهتری باشید

این بهترین بخش بودن با یک زن مناسب است، درست مثل یک مادر، او می خواهد کمک کند که نسخه بهتری از خود باشید. این از نشانه های عاشق شدن یک زن و دختر است.

زنی که عاشق شماست می‌خواهد که شما یک شهروند و فردی مسئول باشید تا بتوانید زندگی آرامی داشته باشید

به همین دلیل است که او عادات اشتباه شما را تحمل نمی‌ کند. قدر او را بدانید.

 

ویژگی های دختر عاشق

 

 

 

۱۵- دوست دارد با شما تنها باشد

اگر یک دختر عاشق شما باشد، دوست دارد با شما تنها باشد. او در کنار شما احساس راحتی و امنیت می کند و از بودن با شما لذت می برد. او همچنین به دنبال فرصت هایی است تا با شما در یک فضای شخصی و بدون مزاحم ملاقات کند.

در اینجا چند نمونه از رفتارهایی که می تواند نشان دهنده علاقه یک دختر به بودن با شما باشد آورده شده است:

  • او همیشه پیشنهاد می دهد که با شما به مکان های خصوصی بروید، مانند سینما، رستوران یا پیاده روی.
  • او سعی می کند زمان بیشتری را با شما سپری کند، حتی اگر برای این کار مجبور باشد کارهای دیگرش را لغو کند.
  • او در مورد شما سؤالات شخصی می پرسد و به نظر می رسد که به شما علاقه مند است.
همچنین بخوانید:  تیتر اول: احساس اقیانوسی | تیتر دوم: رنج، زاییده ذهن است

اگر این رفتارها را در یک دختر مشاهده کردید، احتمال علاقه او به شما زیاد است. البته، بهترین راه برای دانستن اینکه آیا یک دختر عاشق شما است، این است که مستقیماً از او بپرسید.

۱۶- او نیز با شما به قرارهای گروهی خواهد پیوست

البته، تا زمانی که شما در آن گروه و جمع قرار دارید، به قرارهای این چنینی «نه» نمی‌گوید. با این حال، حتی در جمع بین دیگران، می توانید متوجه شوید که او بیش از هر کس دیگری روی شما تمرکز می کند. همچنین می توانید مشاهده کنید که او کمی هم حس مالکیت نسبت به شما دارد. او به دنبال این است که جز خودش هیچ کس مرکز توجه شما نیست.

۱۷- وقتی به کسی نیاز دارد تا با او صحبت کند، شما را انتخاب می‌کند

اگر شما اولین کسی هستید که این دختر هر زمان که نیاز به همراهی دارد با او تماس می گیرد. یا به او نزدیک می شود، یعنی عاشق شماست. وقتی مورد توجه او نباشید، برای دختران غیرعادی است که احساسات درونی خود را برای هر پسر باز کنند. اگر او راحت است که مشکلاتش را با شما در میان بگذارد، ممکن است آرزو کند که شما به او آرامش بدهید.

۱۸- می خواهد شما را تصاحب کند

آیا تا به حال متوجه شده اید که هر وقت زنان دیگری در اطراف شما است، او می‌خواهد به آن بفهماند، با شما صمیمی تر است؟. احتمالا می خواهد به زنان دیگر پیامی بفرستد که شما متعلق به او هستید. او می خواهد مردم فکر کنند که چیزی بین شما در حال وقوع است.

آیا تا به حال سعی کرده اید به او در مورد دوست داشتن یک دختر خاص اشاره کنید؟ واکنش او چه بود؟ آیا او شما را از دنبال کردن طرف مقابل منصرف کرد؟ بله. او عاشق شما است. نه تنها عاشق، بلکه دیوانه وار عاشق شما است.

۱۹- به شما هدیه می دهد

البته، هدیه گرفتن در روز تولد یا تعطیلات خیلی متعارف است، اما وقتی که یک زن عاشق شما باشد، ممکن است متوجه شوید که او بیشتر به شما هدیه می‌ دهد.

همیشه در جلسات مشاوره زوج درمان آنلاین و حضوری گفته می شود که زوجین باید به هم هدیه دهند تا عملی عشقشان را نشان دهند، این از نشانه های دلبستگی زنان هم می باشد.

آنها همیشه هدایای بزرگی نیستند، اما اغلب بسیار ویژه و دلچسب هستند

اگر دریافتید زنی که می شناسید یا به طور تصادفی با او ملاقات کرده اید، اغلب و بدون دلیل به شما هدیه می دهد، احتمالاَ علامت این است که او عاشق شماست.

از بارزترین حرکات یک دختر عاشق این است که حتی چیزهای کوچکی برای یادگاری به شما می دهد.

 

 

حرکات یک دختر عاشق

 

۲۰- در مقابل مردی که دوستش دارد کمی کودکانه عمل می کند

وقتی یک دختر عاشق شما می شود، ممکن است رفتارهای کودکانه از خود نشان دهد. این رفتارها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بازیگوشی و شیطنت
  • مظلومیت و معصومیت
  • طلب کمک و محبت
  • دختران عاشق ممکن است معتقد باشند که این رفتارها برای آنها جذاب تر است. آنها همچنین ممکن است سعی کنند با این رفتارها، احساسات عمیق خود را به شما نشان دهند.

در اینجا چند نمونه از رفتارهای کودکانه که یک دختر عاشق ممکن است از خود نشان دهد آورده شده است:

  • او ممکن است در مقابل شما بازی کند یا شیطنت کند.
  • او ممکن است از شما درخواست کمک کند.
  • او ممکن است به شما نگاه کند و با صدای کودکانه بگوید که شما را دوست دارد.

اگر این رفتارها را در یک دختر مشاهده کردید، احتمال علاقه او به شما زیاد است. البته، این نشانه قطعی نیست و ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد. با این حال، اگر این نشانه را در کنار سایر نشانه های علاقه، مانند توجه زیاد، لبخند زدن و تماس چشمی بیشتر، مشاهده کردید، احتمال علاقه او به شما افزایش می یابد.

از عشق او سوءاستفاده نکنید

اگر بفهمید یک دختر عاشقانه شما را دوست دارد، چه کاری انجام خواهید داد؟ آیا شما هم همین احساس را نسبت به او دارید؟

اگر نه، آنقدر نجیب باشید که از ارسال سیگنال های اشتباه اجتناب کنید. اگر آن دختر را دوست ندارید، به احساسات او احترام بگذارید. از ضعف او فقط برای این که او را مجبور به انجام خواسته های خود کنید، استفاده نکنید. درعوض، به او بگویید که همان جاذبه و احساس را نسبت به حس او ندارید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    امیدوارم با این روش که گفتید بتونم دختری رو که یک عمره عاشقش هستم به دست بیارم
    الان خیلی نرم تر شده باهام
    ممنون از سایت عالیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا