سبک زندگی

در اولین قرار ملاقات با پسر چگونه باشیم؟

Rate this post

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در اولین قرار ملاقات با پارتنرتان استرس داشته باشید. اولین روز از قرار عاشقانه، سرنوشت‌سازترین روز محسوب می‌شود و چالش‌های بسیاری دارد. خانم‌ها با رعایت یک سری از نکات می‌توانند در عمق جان مردان نفوذ و پسر مورد نظرشان را شیفته و دل بسته کنند. داشتن اعتماد‌به‌نفس، صداقت در رفتار و کلام، آراستگی ظاهری و حتی استفاده از ادکلن دل‌پذیر می‌تواند این قرار را استثنایی‌تر کند. مسلما شما دوست ندارید اولین قرار عاشقانه با پسر مورد نظرتان، آخرین قرار نیز باشد. دختران دوست دارند در قرار اول مهربان، صمیمی، خوش‌صحبت، خوش‌بو، باهوش، زیبا و آراسته به‌نظر بیایند. در ادامه این مقاله به پرسش شما درباره اینکه در اولین قرار ملاقات با پسر چگونه باشیم، پاسخ خواهیم داد.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

در قرار ملاقات اول، ظاهر آراسته و تمیزی داشته باشید

اولین نکته برای قرار ملاقات اول، پوشیدن لباس مناسب خواهد بود. حتما لباس روشن بپوشید و تا حد امکان از پوشیدن لباس تیره خودداری کنید. پوشیدن مانتوی خیلی تنگ یا خیلی گشاد و کفش‌های بسیار پاشنه‌بلند برای این روز مناسب نیست. از شلوارهای خیلی تنگ نیز استفاده نکنید. به‌طور کلی، در تمیزی و خوشبویی افراط نکنید و حد وسط را در نظر بگیرید. موهای خود را ساده، اما شیک آراسته کنید.

همچنین بخوانید:  چگونه چشمان سالمی داشته باشیم؟

برای مجذوب کردن پسران و ترغیب بیشتر آن‌ها برای ادامه رابطه، باید شانستان را برای ملاقات‌های بعدی بیشتر کنید. استفاده از عطر خوش‌بو مردان را اغوا می‌کند و در نظر اول بسیار جلب توجه می‌کند. برای جذب پسران خرید عطر و ادکلن زنانه را فراموش نکنید تا در اولین قرار، بوی خوبتان در یاد مرد مورد‌نظر بماند.

کلید ورود به قلب شریک عاطفی با زدن عطر خوش‌بو و منحصربه‌فرد

عطر‌ها نشان‌دهنده شخصیت هر فرد هستند. شما می‌توانید با انتخاب یک عطر، شخصیت مهربان یا قوی خود را به طرف مقابل نشان دهید. به‌همین دلیل، انتخاب عطر، مانند انتخاب سلاح مناسب است. از عطر خوش‌بویی استفاده کنید که ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد.
وقتی در اولین قرار بوی خوبی از شما در فضای ذهنی پسر بماند، هیچ‌وقت شما را ترک نخواهد کرد. یکی از عطرهای خوش‌بویی که می‌توانید استفاده کنید، عطر شنل خواهد بود که بین بانوان بسیار پرطرفدار است. به هیچ عنوان عطری با بوی تند و زننده را برای روز اول قرار ملاقات انتخاب نکنید و عطری با رایحه ملایم بزنید.

دلبری کردن در اولین قرار ملاقات را فراموش نکنید

نگذارید پسر مورد نظر متکلم‌وحده باشد و فقط او صحبت کند. در قرار اول شما نیز صحبت کنید و ساکت ننشینید. به چشمان شریکتان نگاه کنید، خنده‌های بی‌جا نکنید و لحن آرامی را برای صحبت کردن انتخاب کنید. برای اینکه نشان دهید حواستان به او است، گاهی سر تکان دهید و هرازگاهی لبخند بزنید. اگر از شما تعریف کرد، حتما تشکر کنید و شما نیز خصوصیات مثبت پارتنرتان را به او بگویید.

یکی از بهترین راه‌های دلبری کردن، زدن ادکلن خوش‌بو است؛ طوری که پارتنر در همان ابتدا محو بوی خوبتان شود. استفاده از ادکلن اصل به این فریبنده‌تر شدن کمک خواهد کرد. پیشنهاد ما ادکلن اونتوس است؛ این ادکلن هر مردی را مدهوش می‌کند. برای دانستن قیمت ادکلن اونتوس اصل فرانسه به فروشگاه‌های مطمئن مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:  راه های افزایش سلامتی بدن با رعایت سبک زندگی سالم

اعتمادبه‌نفس بالا، راز موفقیت در قرار اول ملاقات

به پسر مورد علاقه‌تان نشان دهید که دختری بااعتمادبه‌نفس و عزت نفس هستید. داشتن استرس در قرار اول بسیار طبیعی است؛ اما نگذارید مرد مورد علاقه‌تان این را بفهمد. مردان عاشق زنانی با عزت نفس و مهربان هستند؛ پس نشان دهید دختری با هدف و انگیزه‌اید. اعتماد‌به‌نفس پایین هر پسری را فراری می‌دهد. پس حتما در قرار اول راحت باشید و از چیزی نترسید.

اعتمادبه‌نفس بالا، راز موفقیت در قرار اول ملاقات اول است.

در قرار ملاقات اول، داشتن صداقت را فراموش نکنید

صداقت کلید ورود شما به قلب فرد مورد نظرتان خواهد بود. شاید در نگاه اول داشتن صداقت سخت به‌نظر بیاید، ولی بسیار تاثیرگذار است. همان‌گونه که هستید خود را نشان دهید، شاید علایقی داشته باشید که پارتنر آینده شما آن را دوست نداشته باشد. درباره موضوعات جذاب صحبت کنید و نظرتان را نسبت به مسائل کاملا صادقانه ابراز کنید. پیدا کردن نکات اشتراک به ادامه رابطه کمک شایانی خواهد کرد.

آیا می‌توان در قرار اول ملاقات پیشنهاد پرداخت صورت‌حساب را داد؟

هیچ اشکالی ندارد که موقع پرداخت هزینه کافی‌شاپ یا رستوران پیش‌قدم شوید. معمولا پسران نمی‌گذارند شریک عاطفی‌شان در قرار اول صورت‌حساب را پرداخت کند. پیشنهاد پرداخت از سوی دختر نشان‌دهنده ادب و احترام اوست. بسیاری از مردان این حرکت را تحسین می‌کنند، اما مردان دیگری نیز آن را توهین به خود تلقی می‌کنند.

در قرار ملاقات اول فرد مورد نظر را به چالش بکشید

پسران از به چالش کشیدن بحث‌ها خوششان می‌آید. اصلاً نیازی نیست در هر چیزی با پسر به توافق برسید تا نشان دهید که با هم تفاهم دارید. سلیقه و نظر واقعی‌تان را در مسائل بیان و با جرئت آن را بازگو کنید. گاهی اوقات شوخی کردن نیز به تنوع و دور شدن از بحث کمک می‌کند. در‌ نظر داشته باشید که مردان از دختران شوخ‌طبع خوششان می‌آید. در شوخی‌ها حد تعادل را رعایت کنید و به پارتنرتان بی احترامی نکنید.

در قرار ملاقات اول فرد مورد نظر را به چالش بکشید.

وقت‌شناس باشید و سر موقع در قرار حاضر شوید

آیا دوست دارید فرد مقابلتان با تاخیر طولانی سر قرار بیاید؟ پس خودتان نیز وقت‌شناس باشید و حتما سر قرار اول به‌موقع حاضر شوید. یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های زندگی هرکسی وقت و زمان اوست. در زندگی امروز، مردم برای ثانیه‌های زندگی‌شان برنامه دارند و وقت‌شناس بودن در قرار اول بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

همچنین بخوانید:  19 مدل از بهترین انواع پارچه و ویژگیهای آنها! چه جنس و نوع پارچه ای مناسب است؟!

درباره موضوعات شخصی مثل اعتقادات، سیاست و پول صحبت نکنید

شما قرار است با پارتنرتان رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کنید. دانستن این نکته که گرایش سیاسی او چیست، به چه کارتان می‌آید؟ در قرار اول حتما توجه کنید که سیاست موضوع خوبی برای صحبت کردن نیست. این‌همه موضوع مهم در جهان وجود دارد، اصلا به سراغ موضوعات سیاسی نروید. همچنین درباره اعتقادات شریکتان در قرار اول چیزی نپرسید. روز اول روز مناسبی برای بحث درباره اعتقادات افراد نیست. توجه داشته باشید که نه در ابتدای رابطه و نه در انتهای آن به‌هیچ عنوان درباره روابط قبلی نامزدتان از او سوال نپرسید.

پیشنهاد ما به شما این است که در قرار اول درباره حقوق پسر سوال نپرسید. شما قرار نیست با پسر مورد نظرتان معامله کنید که میزان درآمدش را بدانید. رابطه عاشقانه را با رابطه مالی اشتباه نگیرید. برای پرسیدن میزان حقوق و مزایای مرد مورد نظر وقت بسیاری دارید؛ پس در قرار اول اصلا درباره پول صحبت نکنید.

در جلسه اول ملاقات موبایل را کنار بگذارید

اشتباه‌ترین کاری که می‌توانید در روز اول انجام دهید، چک کردن گوشی موبایلتان است. واقعا چه لزومی دارد دو دقیقه یک‌بار سرتان در گوشی باشد؟ اگر صحبت دیگری ندارید بهتر است باهم خداحافظی کنید و به خانه بروید. برای احترام به شریک عاطفی‌تان، در جلسه اول گوشی موبایل را سایلنت کنید. نهایتا ممکن است قرار اول شما 3 ساعت طول بکشد، در این 3 ساعت وانمود کنید که همه حواستان به طرف مقابل است.

جذب کردن پارتنر در قرار ملاقات اول کار سختی نیست

در این مقاله شما را با روش‌هایی آشنا کردیم تا قرار ملاقات بی‌نظیری را تجربه کنید. بسیاری از دختران و پسران دغدغه عالی بودن در قرار اول را دارند. همه انسان‌ها دوست دارند در نگاه اول پارتنرشان یک دل نه صد دل عاشقشان شود. در قرار ملاقات اول حد تعادل را درنظر بگیرید و در هیچ‌چیز افراط نکنید. بااعتماد‌به‌نفس سر قرار حاضر شوید و سعی کنید لبخند را فراموش نکنید. استفاده از ادکلن خوش‌بو، ملایم و خاص هر پسری را شیفته شما خواهد کرد. امیدواریم این مقاله به شما در پاسخ به سوال «در اولین قرار ملاقات با پسر چگونه باشیم؟» کمک کرده باشد. شما عالی و بی‌نظیر هستید، هیچ‌وقت این نکته را فراموش نکنید.

منبع : vaghtemod.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا