زیبایی

نکات شگفت انگیز برای اینکه مردان جوانتر به نظر برسند!

Rate this post

یکی از دغدغه های افرادی که پا به سن می گذارند اینست که چه کارهایی انجام دهند که ظاهری زیبا و جذاب و البته جوانتر داشته باشند. سبزینه راه در این مقاله به نکاتی اشاره میکند که با استفاده از آنها علاوه بر جوان نشان دادن مردان، باعث بالا رفتن اعتماد بنفس در آنان می شوند.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

راهنمایی برای اینکه با بالا رفتن سن، جوانتر به نظر برسید.

از موهای خود مراقبت کنید.

از موهای خود مراقبت کنید.

همانطور که پا به سن می گذارید، مدل موی خود را مرتب نگه دارید. اکنون دیگر، ترفند های روزگار جوانی بی فایده اند. اگر شما در حال کچل شدن هستید، گزینه هایی پیش رو دارید. می توانید به امید بازگرداندن موهای خود پول خرج کنید، موهای خود را کاملا کوتاه کنید، و یا سر خود را به طور کامل بتراشید. موی دم اسبی، به خصوص اگر در حال کچل شدن هستید، شما را پیرتر نشان میدهد. اگر می خواهید موهای سفید خود را بپوشانید، رنگ نزدیک به رنگ طبیعی موهای خود را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید:  11 غذایی که به رشد مجدد موها کمک می‌کند

اصلاح موهای بدن

موهای بدن را اصلاح کنید.

هیچ چیز مانند ابروی به هم ریخته، موی گوش و پشت پر مو، یک مرد را پیر نشان نمیدهد. از آرایشگر خود بخواهید موهای ابرو، گوش ها، و بینی شما را اصلاح کند. یا خودتان می توانید این کار را در منزل انجام دهید. موهای پشت و قفسه سینه خود که از بالای پیراهن شما دیده میشوند را با اصلاح، اپیلاسیون، با استفاده از یک کرم موبر، و یا از طریق درمان های لیزری تمیز کنید.

ریش خود را اصلاح کنید

ریش خود را اصلاح کنید، یا اصلا اصلاح نکنید؟

بسیاری از اوقات، مردی که ریش خود را تراشیده است جوان تر از مردی که ریش و سبیل دارد، به نظر می رسد. بنابراین، هیچ قانونی وجود ندارد، فقط ریش خود را مرتب و زیبا نگه دارید. اگر تصمیم گرفته اید موهای سفید خود را بپوشانید از رنگی که برای موهای صورت مردان طراحی شده اند استفاده کنید. رنگ ریش یکپارچه و صاف غیر طبیعی به نظر خواهد رسید.

از صورت خود مراقبت کنید

از صورت خود مراقبت کنید.

برای حفاظت از پوست خود برای پیر شدن، روزانه از ضد آفتاب، مرطوب کننده، و مرطوب کننده لب استفاده کنید. رتینوئیدها میتوانند به شما کمک کنند سلول های مرده را از پوست جدا کنید. می توانید آنها را بدون نسخه تهیه کنید یا برای اطمینان بیشتر با نسخه پزشک متخصص پوست آن را خریداری کنید. آنها از کاهش کلاژن جلوگیری میکنند، کلاژن موجب شفافیت پوست شما میشود. بنابراین پوست شما جوانتر و شفاف تر به نظر می رسد.

کاهش چین و چروک

کاهش چین و چروک

وقت آن است که برای چین و چروک خود دست به کار شوید. پزشک می تواند چیزی به نام فیلر را درست در زیر سطح پوست شما تزریق کند تا چین و چروک پوست شما از بین برود. یا می توانید تزریق بوتاکس را امتحان کنید. بوتاکس عضلات را ضعیف میکند، و چین و چروک را صاف میکند. قسمت های رایج چین و چروک روی پیشانی و اطراف چشم شما می باشند. لیزر پوست می تواند با تاباندن لیزر چین و چروک عمیق را به چین و چروک متوسط و سطحی تبدیل کند.

همچنین بخوانید:  راز جوان نگه داشتن پوست ژاپنی ها چیست؟

عادات سالم داشته باشید

عادات سالم داشته باشید.

اگر می خواهید ظاهر خوبی داشته باشید، باید از درون خود مراقبت کنید. شما نمی توانید مانند ۲۰ سالگی خود رفتار کنید. شما قوانین را می شناسید: کمتر استراحت کنید، تغذیه درست داشته باشید، آب بنوشید، سیگار نکشید و سعی کنید بیشتر روزها کمی ورزش کنید.

دندان های خود را براق و سفید کنید

دندان های خود را براق و سفید کنید.

لبخندی با دندان های سفید می تواند ظاهر و احساس شما را جوانتر سازد. مردانی که به طور منظم از مسواک و نخ دندان استفاده میکنند می توانند با خمیر دندان سفید کننده، دندان های زیباتری داشته باشند. نوارها یا چسب های سفید کننده نیز تاثیر گذار هستند. همچنین می توانید برای درمان به دندانپزشک مراجعه کنید. برای تغییر بزرگ – اگر دندان های شما زرد شده اند، آسیب دیده اند و یا کج شده اند – در مورد ونیرها با پزشک مشورت کنید. این پوسته های پرسلن قسمت جلوی دندان های شما را پوشش میدهند.

لباس مناسب بپوشید.

لباس مناسب بپوشید.

کمد خود را با چیزهایی با کیفیت خوب مثل کت و شلوار خوب، کت چرم، و شلوارهای جین تیره و مناسب، پر کنید. در هر فصل اقلامی را اضافه کنید، اما زمانی که فصل آن ها تمام شد از آنها استفاده نکنید. اگر استطاعت مالی دارید، لباس های خود را به خیاطی سفارش دهید تا متناسب شما باشند. لوازم جانبی خوب هستند، اما بیش از حد از آنها استفاده نکنید. چکمه و کفش های نوک تیز رو به بالا شیک هستند، و هر کدام با لباس های مناسب خود خوب هستند.

فریم عینک مناسب

فریم عینک مناسب انتخاب کنید.

فریم های پلاستیکی عینک که در حال حاضر موجود هستند مناسب اند و به پنهان کردن برخی از خطوط اطراف چشم شما کمک خواهند کرد. فریمی که در قسمت شقیقه رو به بالا باشد کمک خواهد کرد صورت شما با نشاط دیده شود. از انتخاب سبک های فریم با بخش های پایینی سنگین و یا منحنی رو به پایین (مانند خلبانان) خودداری کنید. این نوع فریم ها می توانند شما را بی حال و افتاده نشان دهند.

منبع : rastineh.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا