تناسب اندام

شیک پروتئین وی با شیر بهتر است یا آب؟

Rate this post

این یکی از بحث‌های رایج میان آن‌هایی است که شیک پروتئین وی را با شیر مصرف می‌کنند و آنهایی که به دلایل خوبی، آب را ترجیح می دهند، اما…
کدام یک درست است؟ کارشناسان چه پیشنهادی می‌کنند؟

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

شیک پروتئین وی با شیر در مقابل آب

با خواندن برچسب روی پروتئین وی، ما متوجه می‌شویم که باید شیک پروتئین وی را با آب یا شیر بدون چربی مصرف کنیم، اما آن‌ها تفاوت این دو را به ما نمی‌گویند. بنابراین من می‌خواهم چند دقیقه وقت بگذارم و سعی کنم مزایا و معایب هر کدام را توضیح دهم.

اینکه شما باید شیک پروتئین وی را با آب مصرف کنید یا با شیر، به هدف‌تان بستگی دارد. منظور من این است که شما به طور کلی یا سعی دارید توده‌ی خالص عضلانی به دست آورید و وزن کم کنید یا وزن و حجم عضلانی‌تان را افزایش دهید.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید، این است که بدن‌تان چطور به شیر واکنش نشان می‌دهد. من افرادی را می‌شناسم که به شیر حساس هستند و هنگامیکه آن را با شیک پروتئین وی مخلوط می‌کنند، حساسیت‌شان بیشتر می‌شود و نمی‌توانند آن را به خوبی هضم کنند.

شیک پروتئین وی با شیر

اگر سعی دارید وزن اضافه کنید و به تعداد کالری‌ها اهمیت نمی‌دهید، باید از این محلول استفاده کنید. اگر شما hardgainer (افرادی که به سختی عضله می سازند) هستید یا فرد لاغری که باید وزن اضافه کند، می‌توانید از شیر استفاده کنید.

همچنین بخوانید:  پلار M400، ساعتی برای همه

یک فنجان شیر می‌تواند مقداری پروتئین بیشتر و تقریبا ۲۰۰ کالری اضافه کند که می‌تواند برای هدف شما به منظور افزایش وزن مفید باشد.
اما به یاد داشته باشید که بدن شما در هر زمان، تنها می‌تواند مقدار مشخصی پروتئین جذب کند و اگر شما از آن مقدار تجاوز کنید، بدن‌تان آن را هدر خواهد داد و با برخی عوارض جانبی از شر آن خلاص می‌شود.

هنگامیکه شما شیک پروتئین وی را با شیر مصرف می کنید،این پروتئین ها به آرامی جذب می‌شوند، بنابراین می‌تواند محلول خوبی در صبح باشد. اما اگر شما بعد از تمرین‌تان از مکمل پروتئین استفاده می‌کنید، آن‌گاه به جذب سریع نیاز خواهید داشت. بنابراین آب، بهتر از شیر است.

من بر اساس تجربه‌ام با مارک‌های مختلف می‌توانم یک چیز دیگر نیز به شما بگویم: بعضی از پودرها، بسیار آسان مخلوط می‌شوند و بقیه نه. اگر پودر شما بخوبی مخلوط نمی‌شود باید آن را با آب مصرف کنید، زیرا با آب بسیار آسان‌تر از شیر مخلوط می‌شود. چندان خوشایند نیست که شیک پروتئین وی را هنگامیکه حل نشده و پر از تک‌ های پودر است، بنوشید.

شیک پروتئین وی با آب

این، بهترین محلول برای آزادسازی و جذب سریع است، به ویژه برای مکمل‌های بعد از تمرین که بدن شما برای ترمیم فیبرهای عضلانی آسیب دیده که در طول تمرین پاره کرده اید، به پروتئین های فوری نیاز دارد.

بدیهی است که پودر پروتئین به علت چگالی پایین‌تر آب، بسیار آسان‌تر با آب مخلوط می‌شود.

یکی از شایع‌ترین دلایلی که چرا مردم دوست ندارند شیک های پروتئین وی را با آب مصرف کنند، طعم آن است. آن‌ها به خودشان می‌گویند: طعم آن را دوست ندارم و نمی‌توانم کاری در مورد آن انجام دهم.

همچنین بخوانید:  اصول دم و بازدم در ورزش

با شیر، داستان کاملا متفاوت است. اما با آب، شما مطمئنید که فقط پروتئین سریع و خالص و از بهترین نوع آن مصرف می کنید. به علاوه، شما دچار عوارض جانبی معمول که به شیک پروتئین وی با شیر مربوط می‌شوند، دچار نخواهید شد. بله، آن عوارض جانبی شامل باد شکم و دستشویی رفتن زیاد می‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا