سبک زندگی

لباس شکت (shacket) چیست؟ با جدیدترین مدل شکت و نحوه ست کردن آن آشنا شوید

Rate this post

لباس های شکت (shacket) در طرح ها و مدل های متنوع و زیبای زنانه و مردانه طرفداران بسیاری دارد. در اصل شکت؛ از ادغام دو کلمه ژاکت و تیشرت تشکیل شده است که این کلمات ویژگی های طراحی و مدل این سبک لباس ها را نشان می دهد.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

به طور کلی، شکت دخترانه و زنانه تنوعی بسیار زیادی از لحاظ رنگ و طرح و مدل دارد که می توانید با توجه به سلیقه و سبک استایل و تیپ خود هر یک از آنها را انتخاب کرده و با لباس ها و اکسسوری های دیگر خود ست کنید و خوش استایل تر از همیشه باشید.
برای آشنای با جدیدترین انواع مدل شکت و نحوه ست کردن آن با استایل و پوشش خود، در ادامه این قسمت از مجله سبزینه راه همراه ما باشید.

شکت زنانه، تاثیر زیاد بر روی استایل بانوان دارد.

برای مشاهده جدیدترین آموزش های لازم و ضروری در مورد مد و استایل، این سری از مطالب را دنبال کنید.

شکت چیست (shacket) ؟

لباس شکت، مشابه پیراهن های مردانه هستند و بیشتر افراد از آن به جای ژاکت در فصل های سرد سال استفاده میکنند. لباس های شکت، معمولا دارای قدی بلند و از جنس پارچه ضخیم هستند و به خاطر گرمایی که می بخشند، مناسب برای فصل سرد و خنک پاییزی و بهاری هستند. در مطالب قبلی در مورد بهترین پارچه مناسب پاییز توضیح دادیم.

لباس شکت چیست و چه ویژگی دارد

همچنین، دختران و پسران علاقه مند به استایل اسپرت، میتوانند از لباس های شکت مدرن و شیک در استایل پاییزی خود بهره بگیرند. در برخی مواقع و با توجه به ضخامت پارچه شکت، میتوان از آن به جای کاپشن و در فصل زمستان نیز استفاده نمود.

یکی از ویژگی های لباس شکت، داشتن دو جیب بزرگ و دکمه های بزرگ است.

اکثر انواع مدل شکت، دو عدد جیب بزرگ و دکمه های تزئینی و درشت دارند و جنس پارچه آنها غالبا از تارتان یا توییت است. برای آشنایی با انواع پارچه و خصوصیات آنها، این مطلب را مشاهده کنید. همچنین برخی از مدل های شکت از پارچه چرمی هستند که آنها را متفاوت از از طرح های چهارخانه (ریز و درشت) و ساده می کند که میتوانید آن را با انواع شلوار زنانه ست کنید.

یکی از رایجترین انواع لباس شکت، به صورت شکت چهار خانه است.

بهترین و جدیدترین انواع مدل لباس شکت کدام است!؟

لباس شکت برای خانم ها دارای طرح ها و سایزهای متنوعی برای استفاده در استایل پاییزی زنانه است. شما می‌توانید استایل پاییز امسال را با شکت های چهارخانه اور سایز و حتی ساده با انواع رنگ های گرم و رنگ سرد تکمیل کنید. امروزه لباس های شکت از رنگ های خنثی و ملایم گرفته تا رنگ پاستیلی و طرح های شلوغ را در بر می گیرد که در زیر انواع مدل شکت را معرفی میکنیم.

استفاده از شکت، استایل شما را زیباتر میکند.

شکت چهارخانه؛ رایج ترین سبک از انواع مدل شکت زنانه و مردانه

رایج ترین مدل از لباس شکت، به صورت شکت های چهار خانه و گشاد است.

شکت های چهارخانه ریز و درشت در رنگ های تیره و خصوصا شاد با سبک سنتی و یا کلاسیک زنانه، امروزه طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. همچنین، فصل پاییز با لباس های شیک چهارخانه، بدون شک یکی از بهترین موارد برای مد و استایل زنانه و مردانه است.

همچنین بخوانید:  آیا سرکه ضدعفونی کننده است؟

یکی از محبوب ترین انواع شکت، مدل شکت چهار خانه است که در بین بانوان خوش استایل بسیار محبوب است.

مدل شکت چهار خانه، در بین بانوان خوش استایل بسیار محبوب است.

شکت سایز بزرگ یا اورسایز، مدل محبوب برای استفاده در استایل زنانه و مردانه

اگر شما به دنبال راحتی بیشتر در مد و استایل خود هستید، باید بگوییم که شکت ها نیز در مدل های راحتی و در واقع سایز بزرگ موجود هستند که می‌توانید آنها را برای استفاده روزانه در نظر بگیرید. استفاده از شکت سایز بزرگ و یا اور سایز در استایل زنانه شما تاثیر بسیار زیادی دارد. باید از ترکیب رنگی مناسب استفاده کنید.

یکی از ویژگی های شکت، اورسایز بودن آن ها است که استایل شما را در فصل های پاییز و زمستان زیباتر میکند.

لباس شکت مدل فلانل؛ شیکترین سبک از انواع مدل شکت برای استایل پاییزی و زمستانی

لباس شکت مدل فلانل (از جنس پیراهن مردانه) در طرح های ساده و شلوغ و رنگ های تیره و خنثی از خاکستری و مشکی گرفته تا قهوه ای سورمه ای چشم هر بیننده ای را به سمت خود می کشانند. خانم و آقایان میتوانند، شکت های فلانل را در منزل و یا بیرون و حتی یک مهمانی دوستانه در فصل پاییز بپوشند.

مدلی از ست کردن شکت با شلوار رنگ تیره

توصیه میشود لباس شکت فلانل را با انواع مدل شلوار زنانه رنگ تیره ست کنید. همچنین بهتر است در مورد روانشناسی رنگ ها و انواع رنگ گرم و رنگ سرد این سری مطالب را مشاهده کنید.

چه مدل تیپی مناسب لباس شکت است!؟

شکت را میتوانید به راحتی با انواع مدل لباس ست کنید.

یکی از خصوصیات بارز و مهم شکت ها این است که به راحتی با انواع استایل ها و سبک ها قابل ست شدن هستند، برای مثال، سبک لایه لایه از این موارد است. به علاوه لباس شکت، در اندازه های کوتاه و بلند طراحی میشود که در میان بانوان ایرانی پر طرفدار است.

لباس شکت اورسایز یا سایز بزرگ

علاوه بر این، انواع استایل مانند وینتیج، تیپ بوهمین و استایل گرانچ مناسب برای لباس شکت هستند و با سلیقه خانم های به روز مطابقت دارند.

مدلی از لباس شکت زنانه

در مورد لباس پاییزی و زمستانی بخوانید: آموزش انواع روش بستن شال گردن! ۱۰ سبک از شیکترین روش بستن شال گردن.

همچنین بخوانید:  سبک دکوراسیون مینیمالیستی (Minimalist) چیست؟ با انواع طراحی داخلی مینیمال آشنا شوید

آموزش ست کردن انواع مدل شکت

همانطور که در بالا اشاره شد، شکت ها؛ به آسانی با انواع استایل ها و همچنین مدل های لباس از جمله تیشرت ها، هودی ها و یقه اسکی ها کارآیی دارند. بنابراین برای ست کردن لباس شکت متناسب با تیپ خود، فقط کافیست سلیقه و انواع فرم بدن و اندام خود را در نظر بگیرید.
به علاوه توجه داشته باشید که جذابیت لباس های شکت با استایل های لایه به لایه بیشتر خواهد شد. در این رابطه مطلب فرق بین هودی با سویشرت چیست؟ انواع مدل هودی را بشناسید، را مطالعه کنید.

آموزش ست کردن شکت با انواع لباس

درمورد استایل زنانه بخوانید: جدیدترین و شیکترین مدل مانتو کتی زنانه! معرفی جذاب ترین انواع مدل مانتو کتی.

در اینجا، بهترین ست هایی که می توانید با شکت ست کنید را به شما می گوییم:

ست کردن شکت با شلوار جین و تیشرت، برای داشتن تیپ اسپرت و زیبا

یک عدد شکت جلو باز را از روی تیشرت پوشیده و آنها را با یک شلوار جین جذب و یا شلوار مام استایل مناسب فصل بهار و پاییز کامل کنید. همچنین، میتوان برای جذابیت بیشتر خود، از یک تیشرت سفید و یا سیاه به همراه شکت طرح دار و کتانی سفید یا مشکی استفاده کرد. بهتر است که تیشرت خود را در داخل شلوار مام استایل قرار دهید.

لباس شکت خود را با شلوار جین ست کنید.

مطالعه بیشتر درباره مد : تاثیر مد و استایل در شخصیت و اعتماد به نفس چیست!؟ آیا مد در روحیه شما تاثیر مثبت دارد؟!.

ست شکت با شلوار جاگر و هودی

اگر می خواهید بهترین استایل پاییزی خود را داشته باشید، پیشنهاد می کنیم، که ست شلوار جاگر و هودی خود را با پوشیدن یک شکت از روی آنها کامل کنید. برای آشنایی با شلوار جاگر و شیک ترین مدل های آن این مطلب از مجله سبزینه راه را مطالعه کنید. فقط دقت داشته باشید که اگر شکت شما کلاه دار است، حتما از هودی بدون کلاه، بهره بگیرید. در نهایت استایل خود را با یک نیم بوت و کلاه زیبا تکمیل نمایید.

 

همچنین بخوانید:  بهترین پارچه مناسب پاییز کدام است؟! کدام یک از انواع پارچه پاییزی برای شما بهتر است؟!
منبع : vaghtemod.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا