سبک زندگی

محبوبترین و بهترین برند کفش دنیا (15مورد از تاپترین ها)

Rate this post

کفش؛ اختراعی بسیار مهم و کاربردی برای مراقبت از قلب دوم ما یعنی پا است. انسان ها با پیشرفت و پی بردن به اهمیت محافظت و نگه داری از پا؛ کفش های را اختراع کردند که علاوه بر محافظت، بر کارایی پای شما نیز افزود. در این میان برند های بزرگی در صنعت تولید کفش در دنیا معرفی شد، که در این بخش از سری مطالب آموزش مد و استایل از مجله سبزینه راه 15 مورد از محبوبترین و بهترین برند کفش در دنیا خواهیم پرداخت.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

بهترین های جهان را به شما معرفی میکنیم و با هم مروری خواهیم داشت به پیدایش این برند های محبوب در صنعت کفش دنیا.

برای مشاهده جدیدترین و بروز ترین مطالب آموزشی مد و استایل زنانه و همچنین آموزش های لازم درباره مد و استایل مردانه، این سری از مطالب سبزینه راه را دنبال کنید.

بهترین و محبوبترین برند کفش دنیا

پس از اختراع کفش؛ برند های بزرگی در این صنعت بزرگ و نوپا تاسیس شد. کفش ها علاوه بر زیبای بر کارای شما نیز می افزایند. تصور کنید که یک ورزشکار فوتبال با استفاده از کفش های مخصوص، چقدر به کارای و قدرت خود را افزایش میدهد. حتما نام برند های کفش مانند ادیداس (Adidas) یا نایک (nike) به گوش شما هم خورده است. اما به راستی این برند های مطرح در عرصه تولید و عرضه کفش تا چه حد محبوب هستند!؟

در اینجا 15 مورد از محبوب ترین و بهترین برند های کفش دنیا را مشاهده می کنید:

برند Bostonian؛ یکی از محبوبترین و بهترین برند کفش در دنیا

برند بوستونیان ( Bostonian )؛ برند محبوب در دنیای کفش

برند Bostonian؛ بیشتر مورد علاقه نسل قدیمی تر است، نه نوجوانان. این برند در سال 1899 طراحی و تولید کفش را در نیوانگلند شروع کرد. در آن دوره هیچ شرکت دیگری مانند این کمپانی طراحی ویژه کفش های مردانه را درک نکرد. بوستانیان اکنون یک مارک محبوب و مشهور جهان می باشد. این شرکت کفش با طاقچه های خاص خود در صنعت ، کفش های ارزان قیمت و راحت طراحی می کند. کفش های سبک کلاسیک با کیفیت این برند انگلیسی؛ آن را به محبوب ترین و بهترین برند کفش مردانه تبدیل کرده است.

در مورد کفش بدانید: شیک ترین و زیباترین انواع مدل کفش تابستانی زنانه و دخترانه! ۹ سبک جدیدترین انواع کفش تابستانه.

کفش Puma یا Kering؛ برند چندملیتی آلمانی محبوب و دوست داشتنی

پوما Puma؛ یکی از محبوب ترین برند های کفش دنیا

پوما (Puma) یک شرکت چندملیتی آلمانی است که مورد استقبال جهانی قرار گرفته و به تولید کفش های کتانی معمولی و ورزشی معروف است . این شرکت در سال ۱۹۲۵ و توسط آدولف و رودولف داسلر با نام Kering تاسیس شد . در سال ۲۰۰۷ ، پوما توسط Schuhfabrik گروه فرانسوی خریداری شد . این کفش به دلیل تولید کفش های ورزشی معروف است . پوما از مواد با کیفیتی استفاده می کند که می‌تواند در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده شود .

در مورد کفش بخوانید: کفش مناسب برای افراد کوتاه قد! چه کفشی مناسب خانم ها و آقایان با قد کوتاه است؟.

همچنین بخوانید:  عادت های کوچک با نتایج بزرگ برای زندگی بهتر

برند محبوب کفش پوما؛ بیشتر تمرکز خود را به تولید کفش های اسپورت و ورزشی مردانه و زنانه قرار داده است. یکی از محبوب ترین برند کفش ورزشی؛ بدون شک برند Puma است. تیم تحقیق و توسعه پوما، یکی از فعالترین تیم های تولید کنند کفش ورزشی دنیا است. پوما یکی از برندهای مطرحی است که با استفاده از رنگ های گرم و سرد در کفش، به زیبایی هرچه بیشتر آن افزوده است.

اگر در مورد رنگ سرد نیاز به راهنمای دارید اینجا کلیک کنید. آیا می دانید رنگ گرم چیست؟ تمام کاربردها و ویژگی ها(همراه با عکس).

برند Johnston & Murphy، برند آمریکایی کفش

Johnston & Murphy برند کفش محبوب

جانستون و مورفی ( Johnston & Murphy )؛ یک شرکت معروف کفش و پوشاک آمریکایی است که در سال ۱۸۵۰ و در نیوجرسی توسط ویلیام جی دادلی ، جیمز جانستون و ویلیام مورفی تاسیس شد . در حال حاضر دفتر مرکزی آن در نشویل تنسی می باشد . این برند تجاری منحصر به فرد در بیش از ۹۲ کشور دنیا به تولید و فروش کفش می پردازد . این شرکت یکی از بهترین تولید کنندگان کفش و پوشاک رسمی برای مردان مورد استقبال جهانی قرار گرفته است . می توان بهترین و محبوب ترین کفش مردانه رسمی و کلاسیک را در این کمپانی محبوب پیدا کرد.

آیا با ۱۰مورد از گرانترین و لوکسترین برند کیف در دنیا آشنایی دارید!؟! برای مشاهده داستان های پشت آن ها اینجا کلیک کنید.

برند محبوب کفش Reebok؛ ریبوک بهترین تولید کننده کفش ورزشی

محبوب ترین کمپانی تولید کنند کفش ورزشی

ریبوک ( Reebok ) از نظر دوام در صدر لیست بهترین برند کفش قرار می گیرد. این برند یکی از مارک های لباس ورزشی، کفش دویدن و کفش راحتی است. برند ریبوک؛ در سال ۱۸۹۵ تاسیس شد و در سال ۲۰۰۵ توسط آدیداس خریداری شد و در واقع طاهر کفش های ورزشی را تغییر داد.
کفش های ریبوک؛ به عنوان کفش های اسپورت و مد روز عمل می کنند. این کمپانی به دلیل تولید کفش های با کیفیت و با دوام شهرت دارد. این شرکت درصدی از فروش کفش خود را برای فعالیت های بدنی قبل از مدرسه در اختیار دانش آموزان آمریکایی قرار می دهد.
بدون شک یکی از مطرح ترین برندهای تولید کنند کفش ورزشی که با تولید کفش های ساختار شکن و بادوام ورزشی انقلابی در این صنعت ایجاد کرده است؛ برند ریبوک (Reebok) است.

برند ریبوک؛ بهترین تولید کننده کفش ورزشی دنیا است.

مطالعه بیشتر: انواع چرم (Leather) را بشناسید! شناخت ویژگی و کاربرد انواع جنس چرم.

کمپانی تولید کنند کفش Berluti

کمپانی تولید کنند کفش Berluti

برلوتی (Berluti) هنوز هم به عنوان یکی از کفش های معروف ایتالیای مطرح است. آلساندرو برلوتی، این مارک را در سال ۱۸۹۵ در کشور ایتالیا تاسیس کرد. این کمپانی تولید کنند کف؛ در ابتدا در مارون ایتالیا راه اندازی شد، اما در حال حاضر دفتر مرکزی آن در پاریس فرانسه می باشد.
برند برلوتی؛ بیشتر از ۱۲۶ سال است که وجود دارد و کفش هایی تولید می کند که از زمان تاسیس تا به امروز روبه رشد بوده و تکامل یافته است. برلوتی در انواع مختلف چرم به تولید پوشاک مردانه مانند کفش، کمربند چرمی، کیف و کیف پول می پردازد.
حتما با دیدن کفش های تولید شده در این برند محبوب کفش؛ به یاد کفش های لاکچری و لوکس خواهید افتاد. استفاده از چرم با کیفیت و دست دوز باعث محبوبیت این کمپانی بزرگ شده است.

همچنین بخوانید:  همه چیز در مورد برند مونت بلنک (Montblanc)، داستان جالب تاسیس و طراحی لوگو شرکت مونت‌بلنک

 

مارک کفش Converse؛ برند خاطره انگیز کفش برای دهه شصتی ها

برند کفش Converse برند محبوب و خاطره انگیز کفش

برند معروف Converse، کفش های ورزشی مناسب جوانان تولید می کند. این مارک در سال ۱۹۰۸ و توسط ماساچوست تاسیس شد؛ در کشور آمریکا به یک نماد تبدیل شده است. در سال ۲۰۰۳، این شرکت توسط نایک خریداری شد. احتمالا شما هم با کفش های چالش بر انگیز و مشهور این کمپانی آشنایی زیادی دارید. مدل های طراحی شده این برند کفش جزو پرفروش ترین مدل های کفش دنیا بود.

برای آشنایی با تمام برند های محبوب دنیا در زمینه مد و استایل و داستان تاسیس آنها، این سری از مطالب مجله سبزینه راه را دنبال کنید.

7- Testoni، بهترین برند کفش مردانه کلاسیک

برند کفش Testoni

برند تستونی (Testoni)، در تولید کفش های مناسب برای مراسم رسمی، دفتر و یا جلسه کاری و حتی تجار که میخواهند برجسته باشند تبحر دارد. این شرکت ایتالیایی که از بهترین چرم و پارچه ها برای تولید کفش های بی نظیر خود بهره میگیرد در سال ۱۹۲۹ تاسیس شد.
به طور کلی کفش های استونی به دلیل استفاده از تجملات ایتالیایی توسط افراد مشهور و سفیران و تجار استفاده میشود. تستونی؛ بهترین برند کفش مردانه کلاسیک است.

8- Jordan، بهترین برند کفش ورزشی در آمریکا

برند محبوب کفش جردن؛ متعلق به نایک است

مارک کفش جردن (Jordan) که معمولا به عنوان ایر جردن (air Jordan) شهرت دارد؛ در مدت کوتاهی محبوب شد و لوگوی آن از شباهتی که به مایکل جردن دارد الهام گرفته شده است. این برند محبوب کفش؛ متعلق به نایک می باشد که در شیکاگو ، ایالات متحده اصلی برای بازیکن بسکتبال، مایکل جردن در ۱۷ نوامبر ۱۹۸۴ معرفی‌ شد.
این محصول منحصرا برای مایکل جردن در اواخر سال ۱۹۸۴ تولید شد و در ۱ آوریل ۱۹۸۵ به فروش عمومی رسید. مارک معروف و محبوب کفش جردن؛ به نایک ، صدها طرح دیگر نیز توابع کرده و هنوز هم یک برند محبوب برای بازیکنان ورزشی و به خصوص بسکتبال میباشد.

مطالعه بیشتر: ۸ مورد از بهترین برند لباس آمریکایی ! محبوب ترین مارک لباس آمریکا چیست!؟.

Adidas محبوب ترین و بهترین برند کفش

Adidas محبوب ترین و بهترین برند کفش

قطعا برند آدیداس (adidas)، بهترین برند کفش جهان است که به دلیل تولید کاغذ های ورزشی AG ، کفش های دویدن، پوشاک و لوازم جانبی دیگر ورزشی مشهور میباشد. این شرکت در سال ۱۹۴۹ و توسط آدولف داسلر ایجاد شد و اکنون دفتر مرکزی آن در آلمان است.
این برند محبوب کفش؛ بزرگترین تولیدکننده لباس ورزشی در اروپا و دومین تولیدکننده بزرگ لباس ورزشی در جهان میباشد. آدیداس تبدیل به یک نام خانوادگی شده هست.

مطالعه بیشتر: همه چیز در مورد برند Chanel، داستان تاسیس برند شنل در جنگ جهانی دوم!.

10.- برند کفش Nike سلطان کفش های ورزشی دنیا

برند محبوب کفش nike برند محبوب در کفش دنیا

برند نایک (Nike)، به عنوان پادشاه و بهترین برند کفش در نظر گرفته می شود. در هر دو خانواده، این احتمال وجود دارد که حداقل یک نفر دارای یک جفت کفش نایک باشد. این شرکت چند ملیتی آمریکایی در حیطه تولید و طراحی کفش تخصص دارد. نایک نام خود را از الاهه پیروزی یونانیان گرفته است.
این شرکت در ۲۵ ژانویه ۱۹۶۴ توسط فیل نایت و بیل بوئرمن تاسیس شد و در ۴۰ مه ۱۹۷۱ رسما به نایک تبدیل گردید. دفتر مرکزی این مارک در اورگان ایالات متحده است. این شرکت همینطور از شهرت کفش خود برای تولید پوشاک و لوازم دیگر ورزشی، بهره برد. این کمپانی در سال ۲۰۲۰ بیش از ۳۷۰۴ میلیارد دلار در آمد داشته است.

همچنین بخوانید:  اقدامات اشتباه قبل از رابطه زناشویی

مطالعه بیشتر: داستان تاسیس برند ویکتوریا سکرت! خودکشی موسس ویکتوریا سکرت.

11- مارک محبوب کفش ASICS

برند مشهور کفش ASICS

یکی از بهترین شرکتهای تولید کفش در ژاپن ، مارک جهانی Asics است. این شرکت از زمان تاسیس در سال ۱۹۴۹ ، متعهد به پرورش جوانان در سراسر جهان از طریق ورزش میباشد. Solution speed با عنوان کفش تنیس برای افزایش چابکی و سرعت توسط این برند طراحی شده است.

مطالعه بیشتر: ۸ مورد از بهترین برند لباس ایرانی! محبوبترین مارک پوشاک در ایران.

12- برند کفش Fila؛ از بهترین برند های کفش ورزشی در دنیا

مارک محبوب کفش فیلا

برند محبوب فیلا (Fila) مارک مشهور کفش زنانه و مردانه در دنیا است. بسیار جالب است بدانید، شرکت کفش های ورزشی فیلا؛ که به عنوان یک شرکت نساجی در ایتالیا شروع به کار کرد، از آن زمان به بعد یکی از بهترین شرکت های تولید کفش در زمینه های ورزش تنیس، فوتبال و دویدن در آسیا اروپا و آمریکا شده است.
این کمپانی طراح و بازاریاب برجسته کفش، پوشاک و لوازم جانبی ورزشی و تفریحی و حتی گاه به گاه میباشد. از مارک فیلا؛ میتوان به عنوان یکی از 15 مورد بهترین برند کفش دنیا نام برد.

در مورد برند های محبوب بدانید: ۶ مورد از بهترین برند لباس ترکیه ! با محبوب ترین مارک لباس ترک آشنا شوید.

13- Burberry، شرکت تولید کننده کفش های لاکچری

مارک بری بری ( Burberry ) برند لاکچری در صنعت کفش است. این شرکت تولید کننده معتبر لباس های شیک، لباس های مد روز ، عطرها و لوازم آرایشی، عینک، کفش و سایر لوازم جانبی برای مردان، زنان و کودکان میباشد. این برند یکی از معروف ترین مارک ها در اتحادیه اروپا، استرالیا، ایالات متحده و مناطق مختلف آسیا است.

بیشتر بدانید: همه چیز در مورد برند گوچی (Gucci)، داستان جالب پیدایش بزرگترین برند مد و استایل.

14- برند کفش Bata

بیش از ۱۳۰ سال است که برند باتا (Bata) یکی از شناخته شده ترین برندهای کفش در دنیا است. امروزه این کمپانی توسط نسل سوم خاندان باتا مدیریت میشود و همچنین خود را وقف یافتن مواد جدید کفش، توسعه فناوری های نوآورانه و تولید محصولات جدید میکند که مد و راحتی را با هم ترکیب میکند.
این شرکت امروزه در بیشتر از ۶۰ کشور دنیا، با بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه خرده فروشی و ۲۴ کارخانه با مالکیت کامل حضور دارد.

مطالعه بیشتر: ۱۰ مورد از عجیب ترین و بهترین برند عینک در دنیا.

15- Skechers؛ یکی از معروف ترین شرکت های تولید کنند کفش ورزشی

مارک و برند کفش Skechers یکی از مشهورترین برند های کفش در دنیا

شرکت کفش اسکیچرز؛ در سال ۱۹۹۲ در ایالات متحده تاسیس شد. برند Skechers؛ در تولید کفش های با سبک های شیک و معمولی برای زنان و مردان بین ۱۹ تا ۴۰ سال تبحر دارد. محصولات با کیفیت، تبلیغات چاپی و تلویزیونی پیشرفت و کانال های توزیع داخلی و جهانی متنوع، محصولات اسکچرز شامل چکمه، کفش ورزشی، کفش آکسفورد، صندل و کفش های نیمه مجلسی ارایه می‌کند. شرکت اسکچرز در بیش از ۱۶۰ کشور جهان و ۳۹۰ فروشگاه فعالیت دارد.

مطالعه بیشتر: ۷ مورد از بهترین ساعت آلمانی و ایتالیایی.

محبوبترین و بهترین برند کفش دنیا

بهتر است بدانید که صرفا دانستن در مورد محبوبترین و بهترین برند کفش دنیا (15مورد از تاپترین ها) برای شما کافی نخواهد بود. شما باید درمورد انواع روش های ست کردن کفش با استایل، روش های انتخاب رنگ مناسب، انواع استایل، فرم بدن و روانشناسی رنگها اطلاعات کافی را داشته باشید تا علاوه بر راحتی بیشتر، جذابیت را برای خود رقم بزنید.

فراموش نکنید که کفش از اکسسوری های مهم در تیپ و ظاهر شما است که باید توجه ویژه ای به آن داشت. از پا به عنوان قلب دوم شما یاد میشود که باید با انتخاب کفش مناسب، از آن به خوبی نگهداری کنید.

بهترین برند های کفش دنیا چه مارک های هستند؟

همانطور که در این مطلب از مجله مد و استایل vaghtemod.ir توضیح دادیم، 15 مورد از محبوبترین و برند های کفش در دنیا به انتخاب شما وجود دارد که تک به تک آنها را توضیح دادیم.

بهترین کفش دنیا را بر چه اساسی انتخاب میکنند؟

در مورد انتخاب برند های محبوب کفش دردنیا عوامل مختلفی مانند نظر مشتریان، راحتی، کیفیت و استحکام کفش، زیبای و راحتی مورد توجه قرار گرفته است که نتیجه آن را در این مطلب از مجله سبزینه راه مشاهده میکنید.

منبع : vaghtemod.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا