تناسب اندام

هنگام کمبود وقت این نکات تمرین را رعایت کنید

Rate this post

چه هر روز برای ورزش کردن وقت خالی کنید، چه از تمرینتان صرف نظر نمایید، به نظر می رسد هرگز وقت کافی در طول روز وجود ندارد تا آن را به باشگاه و تمرین اختصاص دهید. برخی افراد، راه هایی برای ورزش کردن در طول ساعات ناهار پیدا کرده اند و بقیه قادرند صبح زود برای ورزش کردن از خواب بیدار شوند، اما بسیاری از افراد حتی با اختصاص دادن ۲۰ دقیقه در روز به ورزش کردن نیز مشکل دارند. خوشبختانه راه هایی وجود دارند که شما می توانید بعضی از فرم های تناسب اندام را در برنامه روزانه تان جای دهید (حتی اگر یک تمرین کامل انجام ندهید. )

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

هنگام صبح

کار آسانی نسیت که پرانرژی و با نشاط از تخت بلند شوید اما سعی کنید قبل از خارج شدن از رختخواب، چند کشش آسان انجام دهید. هنگامی که زنگ ساعتتان به صدا در می آید، برای تمرین یک ساعته از جا بلند نمی شوید، سعی کنید فقط ۱۵ دقیقه زودتر بیدار شوید و تعدادی حرکت پروانه و لانژ انجام دهید. شما همچنین می توانید اپلیکیشن هایی مانند: ۷minutes workout را امتحان کنید، بنابراین می توانید هر زمانی که ۷ دقیقه وقت اضافی پیدا کردید، تمرین کنید.

هنگامی که دندان هایتان را مسواک می زنید، دوش می گیرید و…، سعی کنید تعدادی اسکات، لانژ، لیفت پا یا هر حرکت دیگری که می تواند به شما کمک کند تا بدون هدر دادن آب، بدنتان را قوی کنید، انجام دهید.

همچنین بخوانید:  برنامه تمرینات بدنسازی برای کوهنوردی

در محل کار

می دانید که نشستن در پشت میزتان، در نهایت شما را خواهد کشت. بنابراین سعی کنید تحرک بیشتری داشته باشید. اتومبیل تان را دورتر از محل کارتان پارک کنید و از پله ها استفاده کنید. سعی کنید به جای فرستادن ایمیل به همکارانتان، نزد آنها بروید و با آنها صحبت کنید. برای خوردن قهوه و رفتن به دستشویی، زمان های جداگانه در نظر بگیرید تا بیشتر از سرجایتان بلند شوید. به منظور به حداکثر رساندن سوخت و ساز بدن تان، کارایی را به حداکثر برسانید.

اگر در پیدا کردن راه هایی برای تحرک داشتن، مشکل دارید، در هر ساعت از جایتان بلند شوید و یک دور ۱۰ ثانیه ای در محل کارتان بزنید یا ۱۰ شنای سوئدی یا دیپ بازو، پشت میزتان انجام دهید. هر زمانی که احساس می کنید با تکان دادن پایتان، مزاحم دیگران نمی شوید، دست ها و پاهایتان را تکان دهید.

نکات دیگر

هر زمانی که در صف ایستاده اید، حرکات کوچکی مانند تو دادن شکمتان یا بلند کردن پاشنه هایتان را امتحان کنید. تقریبا هر زمانی که می توانید، برای کمک به متناسب ماندن بدنتان حرکت کنید حتی اگر زمان زیادی ندارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا