روانشناسی

ویژگی های مردان جذاب : از نظر خانم ها چه مردهایی جذاب ترند؟

Rate this post

به‌ نظرتان مردان جذاب چه ویژگیهایی دارند؟ چه عواملی شما را برای خانم‌ها جذاب می‌کند؟ یعنی داشتن قد و هیکل یا چهره زیبا برای جلب توجه زنان کافی است؟ در این مقاله از مجله سبزینه راه، ۱۰ ویژگی مردان جذاب که زنان عاشقش هستند را مرور می کنیم. با ما همراه باشید.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

۱۰ ویژگی مردانه که زنان عاشقش هستند

۱. اهل توجه‌ و مراقبت هستند

مردهایی که توجه می‌کنند و اهمیت می‌دهند برای خانم‌ها جذابیت بیشتری دارند، به‌خصوص مواقعی که دلشان گرفته است و احساس ناراحتی می‌کنند. بازویتان را دور همسرتان حلقه کنید، اشک‌هایش را با دستمال پاک کنید و نشان دهید ناراحتی او بی‌نهایت برایتان مهم است. مراقبت و توجه در برقراری ارتباط با خانم‌ها معجزه می‌کند.

۲. مهربان اند

زنان، جذب مهربانی می شوند زیرا محبت، اعتماد به نفس را افزایش می دهد. به عبارت دیگر، اگر شما با خدمتکار خوب رفتار کنید، زنی که با او قرار دارید، اینطور برداشت می کند که با او نیز رفتار خوبی خواهید داشت.

همچنین بخوانید:  فواید کتاب خواندن / چرا باید روزی ۳۰ دقیقه کتاب بخوانیم؟

۳. از زحمات همسرشان تشکر می کنند

مادران و همسران قلب تپنده خانواده هستند. بخش زیاد آرامش خانه، نتیجه مستقیم تلاش‌ها و زحمات زنان است. آنها دوست دارند این حجم نامحسوس از زحمتی که روزانه متحمل می‌شوند، موردتوجه قرار بگیرد و سایر افراد خانه، به‌ویژه همسرشان، از آنها تشکر کند و ارزش کارهایشان را بداند.

هتر گری می‌گوید: «انجام کارهای روزمره نباید از دید همسر و فرزندان جا بماند و لازم است برای این زحمات روزانه‌ی تکراری از آنها قدردانی شود.»

۴. عیب‌هایشان را پنهان نمی کنند

هیچ‌چیز به‌اندازه مرد خوبی که سعی می‌کند عیب‌هایش را برطرف کند قلب خانم‌ها را تسخیر نمی‌کند. مفهوم «رشد» برای خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین اینکه ببینند مردی نقص‌هایش را می‌داند فوق‌العاده برای آنها جذاب است، مثلا اینکه می‌داند زود عصبانی می‌شود و برای رفع آن تلاش می‌کند.

۵. گوش شنوای همسرشان هستند

شنیدن و گوش‌دادن با هم فرق دارند. خانم‌ها دوست دارند احساس کنند حرفشان را می‌شنوید. به‌جای اینکه با تکان‌های آزاردهنده سرتان رشته کلامش را پاره کنید، از مکث لابه‌لای جملاتش برای همدلی و پاسخ دل‌سوزانه استفاده کنید.

به‌فرض اگر از سخت‌گیری رئیسش در محل کار عصبانی است، بگویید: «روز خیلی سختی داشتی، واقعا متأسفم» و تا می‌توانید در برابر میلتان به ارائه راه‌حل مقاومت کنید.

مواقعی که چیزی خانم‌ها را آزار می‌دهد و تحت‌فشار هستند، انتظار دارند برای آنها گوش شنوا باشید، بدون نصیحت، بدون پند و بدون تلاش برای تغییر اوضاع!

مردها ذاتا نیاز دارند مشکلات را حل کنند، چون ذهنی راه‌حل‌گرا دارند. در حالی که خانم‌ها بعضی وقت‌ها فقط ۲ گوش می‌خواهند که برایشان حرف بزنند و خود را خالی کنند. گاهی وقت‌ها سکوت و شنیدن، رابطه را عمیق‌تر می‌کند.

همچنین بخوانید:  ۱۴ راهکار برای مقابله با بی خوابی و بدخوابی

۶. در رابطه جنسی به او اهمیت می دهند

شرم‌ و‌ حیای زنانه و تابوی رابطه جنسی معمولا باعث می‌شود خانم‌ها کمتر درباره انتظارات خودشان و انتظارات شما از ماجراهای داخل اتاق‌خواب صحبت کنند.

شما پیش‌قدم شوید و بگویید چه انتظاراتی دارید که برآورده نمی‌شوند یا چه کارهایی برایتان لذت‌بخش نیستند. مراقب کلماتی که انتخاب می‌کنید و لحنتان باشید تا احساس بدی به همسرتان ندهید.

می‌توانید این‌طوری شروع کنید «من خیلی دوست دارم که…»

در واقع منظور فقط ارگاسم نیست. یک زن می داند فردی که در رختخواب به او اهمیت می دهد، در بیرون رختخواب نیز مراقبش خواهد بود. شور و اشتیاق شما برای بدن او، مهم تر از قدرت جنسی شماست.

۷. بوی نامطبوع نمیدهند

سعی کنید بهداشت شخصی تان را رعایت کنید. خانم‌ها عاشق این هستند که همسرشان را در آغوش بگیرند و بو بکشند. پس بهتر است که وقتی شما را در آغوش می گیرند با بوی نامطبوع بدنتان مواجه نشوند!

۸. مردان جذاب به چشمان معشوقشان نگاه می کنند

مردها معمولا ترجیح می‌دهند سر میز، در رستوران یا جاهای مختلف کنار طرف مقابل بنشینید و این‌طوری بیشتر احساس راحتی می‌کنند، اما باید بدانید که خانم‌ها مشتاق برقراری ارتباط چشمی هستند و کمک می‌کند رابطه را عمیق‌تر ببینند.

۹. تا می‌توانند از همسرشان تعریف میکنند

یکی از چیزهایی که زنان را سر ذوق می‌آورد، تعریف و تمجید است. البته تعریفی که خودشان درخواست نکرده باشند! اگر می‌خواهید توجه یک زن را جلب کنید، هر بار که لباس جدیدی می‌پوشد، سبک آرایشش را عوض می‌کند یا مدل موی تازه‌ای را امتحان می‌کند، به او بگویید چقدر زیباتر به‌ نظر می‌رسد. کلمات را طوری ادا کنید که از دل شما به دل او بنشینند.

همچنین بخوانید:  امواج مغزی چگونه تولید می شوند؟

۱۰. درباره رابطه‌ شان صحبت می کنند

وقتی زن می‌خواهد درباره رابطه با شما صحبت کند، به این معنی نیست که شما کار اشتباهی انجام داده‌اید. خانم‌ها دوست دارند هر از گاهی درباره کیفیت رابطه، اینکه چه چیزهایی درست یا اشتباه هستند یا کلا اینکه مسیر رابطه به چه سمت‌‌ و‌ سویی می‌رود، صحبت کنند.

از این مکالمه فرار نکنید؛ همین صحبت ساده بعد از چند دقیقه شما ۲ نفر را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

ظاهر آنقدرها که فکر می کنید مهم نیست!

شما ممکن است مردانی که از نظر زنان جذاب هستند را ببینید و بگویید ظاهر و فیزیک برای زنان مهم است. البته این قضیه حقیقت دارد اما اهمیت آن به اندازه ای که فکر می کنید نیست.

مطالعات زیادی ثابت کرده است که وقتی زنان مردی خوش تیپ را انتخاب می کنند این ملاک انتخاب تنها برای مدت کمی آن ها را جذب خواهد کرد و بعد همین خانم ها برای رابطه ای طولانی تر جذب دیگر نکات شخصیتی شما غیر از ظاهر تان خواهند شد.

منبع : gazane.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا