سبک زندگی

پرطرفدارترین عینک سال 1401، بهترین عینک سال 2022 را بشناسید

Rate this post

هیچ راهی، ساده تر از خرید یکی از پرطرفدارترین عینک سال، برای به روز کردن استایل شما وجود ندارد. شما می‌توانید با تطبیق خود با جدیدترین گرایش‌های عینک 1401 از دیگر افراد متمایز شوید. با بسیاری از عینک های مد روز، میتوانید یکی از محبوبترین و جدیدترین عینکهای مد روز و ترند را داشته باشید.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

امروزه عینک‌ها در عین حال از یک اکسسوری مفید به یک قطعه ترند مطلق تبدیل شده اند. آیا شما عینک ترند سال 1401 را می‌شناسید؟ در این بخش از مجله مد و استایل سبزینه راه (Vaghtemod)، پر طرفدارترین و جدیدترین عینک‌های سال 2022 را که در میان خانم‌ها و آقایان مرسوم هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

برای انتخاب بهتر عینک باید در مورد فرم صورت، فرم بدن، انواع استایل اطلاعات لازم را داشته باشید که میتوانید تمام آن را در مجله سبزینه راه مطالعه بفرمایید.

عینک ریبن فلزی چندضلعی (Ray Ban glasses)، پرطرفدارترین عینک سال 1401

عینک ریبن فلزی چند ضلعی (Ray Ban glasses) طراحی نوینی از عدسی‌های تخت گرد کریستالی است. این عینک شش ضلعی گرد فلزی پرطرفدار؛ نوآوری را در میان فریم‌ها و عینک‌ها به ارمغان آورده است.

عینک ریبن فلزی دارای عدسی های کریستالی با دسته های طلایی است که در سال 1401 بسیار محبوب شده است.

از خصوصیات مهم عینک فلزی ریبن، عدسی‌های کریستالی تخت و فریم طلایی با دسته های بسیار ظریف می‌باشد.

همچنین بخوانید:  سم زدایی کامل بدن: ۹ راه برای جوانسازی بدن شما

عینک برند ریبن؛ یکی از مارک های بزرگ در دنیا اکسسوری عینک و جزو پرطرفدارترین عینک سال 1401 است.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید و انتخاب عینک مناسب، بهترین عینک بر اساس فرم صورت و ویژگی های شخصیتی.

عینک شنل گربه ای (Channel Glasses)

عینک‌های شنل گربه ای (Channel Glasses) همچنان در لیست ترندهای عینک در سال 2022 و پرطرفدارترین عینک سال 1401 هستند. این عینک، فریمی به‌صورت گربه ای-پروانه ای دارد و  برای انواع فرم صورت مناسب می‌باشد.

عینک شنل گربه ای به انواع فرم صورت می آید.

عینک شنل گربه ای در رنگ‌های مختلف مشکی براق، قهوه ای، صورتی و سفید براق در بازار وجود دارد که به آسانی می‌توانید آن را با استایل خود ست کنید.

 

عینک پلیس فلزی ( Police glasses)، محبوب ترین عینک سال 2022

عینک پلیس فلزی (Police glasses)، یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین اکسسوری ها در ایران است. عینک پلیس؛ برای اولین بار در سال 1983 در ایتالیا تاسیس شد. این عینک، بیشتر سبک استایل مردانه دارد و همچنین عدسی‌های بسیار حرفه ای را با فریم‌های فلزی مدرن و کلاسیک ترکیب می‌کند.

عینک پلیس، فرمی کلاسیک و مردانه دارد.

 

عینک جنتل مانستر پیرسینگ دار (Gentle monster)، بهترین عینک سال 2022

عینک جنتل مانستر پیرسینگ دار (Gentle monster)؛ یکی از بهترین برندهای معروف کره ای است. کیفیت عینک جنتل مانستر، در مقایسه با سایر برندها متفاوت بوده و از بهترین مواد اولیه برای تولید آنها استفاده می‌شود.

عینک جنتل مانستر کره ای در سال 2022 بسیار ترند شده است

عینک‌ آفتابی جنتل مانستر در رنگ‌بندی‌ متنوع و براساس فرم صورت در مدل‌های مربع، گرد، بیضی، مستطیل، مثلث و لوزی در ایران وجود دارد.

 

عینک آف وایت کدی گاز زده (Off White glasses)

عینک آف وایت کدی گاز زده (Off White glasses) که توسط ویرجیل ابلو تاسیس شد، در دنیای مد و لباس و اکسسوری طرفدارن زیادی را برای خود جمع کرده است.

همچنین بخوانید:  لباس شکت (shacket) چیست؟ با جدیدترین مدل شکت و نحوه ست کردن آن آشنا شوید

عینک گوچی (Gucci glasses)

عینک آفتابی گوچی (Gucci glasses) یکی دیگر از مارکهای شناخته شده و لوکس ایتالیایی می‎باشد که به صورت حرفه‌ای در زمینه طراحی عینک آفتابی فعالیت می‌کند.

عینک آفتابی محبوب برند گوچی

عینک گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، شروع به کار کرد. این برند معروف در سال ۲۰۰۹، طبق آمار در رتبه ۴۱ دنیا و در میان ۱۰۰ نام و برند تجاری قرار گرفت.

 

عینک لویی ویتون فریم رنگی (Louis Vuitton glasses)

عینک لویی ویتون با فریم رنگی (Louis Vuitton glasses)، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین عینک سال 1401، در میان جوانان (اعم از دختران و پسران) است.

یکی از زیباترین عینک های 1401؛ عینک لویس ویتون است.

در عینک لوییس ویتون، قسمت بالای عدسی ها و بین آنها با یک ورقه طلایی رنگ پوشیده شده و در بالای آن علائمی به صورت حک شده وجود دارد. از طرفی، در کناره های این عینک، یک لایه طلایی رنگ با نام لاتین برند گوچی درج شده است.

منبع : vaghtemod.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا