تغذیه سالم

10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب

Rate this post

نوشیدنی چربی سوز یکی از عالی ترین و بی خطر ترین روش های برای داشتن اندامی متناسب و رهایی از چربی های اضافه است.کاهش وزن سفری است که به یک تغذیه سالم متعادل، ورزش منظم و حتی برخی اصلاحات سبک زندگی نیاز دارد.

به دنبال از بین بردن چربی اضافی هستید؟ سفر کاهش وزن خود را با نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب لذت بخش کنید. متابولیسم را افزایش دهید، به هضم غذا کمک کنید و از خواب بهتر لذت ببرید. برای سوزاندن چربی، یک اکسیر چای سبز را با کاتچین میل کنید. برای سم زدایی و حمایت از تجزیه چربی، آب لیمو گرم را امتحان کنید. برای هضم غذا با بابونه و عسل یا چای نعناع نوشیدنی ویژه درست کنید. از مخلوط شیر زردچوبه طلایی یا سرکه سیب لذت ببرید. آب کرفس-سیب، نوشیدنی دارچین-عسل، و چای زنجبیل را امتحان کنید. روال شخصی خود را برای نتایج مؤثر بسازید، در حالی که اعتدال، ورزش و سبک زندگی سالم را در اولویت قرار دهید.

یکی از روش‌های جالب برای کمک به کاهش وزن این است که نوشیدنی‌های چربی‌سوز را در برنامه روزانه خود بگنجانید، به خصوص قبل از خواب. این نوشیدنی ها می توانند به افزایش متابولیسم و ​​کمک به فرآیندهای طبیعی چربی سوزی بدن کمک کنند، در حالی که از خواب خوب شبانه لذت می برید. در این مقاله  از مجله سبزینه راه به بررسی ده نوشیدنی موثر و خوشمزه چربی سوز می پردازیم که می توانید قبل از خواب از آن ها لذت ببرید.

قدرت نوشیدنی های چربی سوز قبل از خواب

قبل از اینکه به نوشیدنی‌های خاص بپردازیم، بیایید بفهمیم که چگونه این نوشیدنی‌ها واقعاً می‌توانند به تلاش‌های کاهش وزن شما کمک کنند. وقتی مواد خاصی را قبل از خواب مصرف می‌کنید، می‌توانند متابولیسم شما را افزایش دهند، فرآیند هضم بهتری را رقم بزنند و حتی سطح قند خون را تنظیم کنند. این به این معنی است که بدن شما می تواند کالری بیشتری حتی زمانی که در حال استراحت هستید بسوزاند.

همچنین بخوانید:  8 ماده غذایی که می توانند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهند

 

نوشیدنی چربی سوز قوی خانگی

اکسیر چای سبز ؛ نوسیدنی چربی سوز قوی

چای سبز به دلیل خواص افزایش متابولیسم خود مشهور است و یک فنجان آرام بخش قبل از خواب می تواند بازی را تغییر دهد. حاوی کاتچین است که آنتی اکسیدان های طبیعی هستند که آن را به یک نوشیدنی چربی سوز واقعی تبدیل می کند. علاوه بر این، دوز کوچک کافئین می تواند انرژی را برای تمرین صبحگاهی شما افزایش دهد.

آب لیمو گرم یک نوشیدنی چربی سوز

شروع روز با آب لیمو گرم یک رفتار غذایی صبحگاهی شناخته شده است، اما خوردن آن قبل از خواب نیز می تواند به همان اندازه مفید باشد. لیمو سرشار از ویتامین C است و به سم زدایی بدن شما کمک می کند و از کبد در تجزیه چربی ها حمایت می کند. پس این یک نوشیدنی چربی سوز قوی و موثر است.

دم کرده بابونه و عسل

چای بابونه به دلیل خواص آرامش بخشش شناخته شده است و آن را به یک انتخاب ایده آل قبل از خواب تبدیل می کند. افزودن یک قاشق چای خوری عسل نه تنها طعم را افزایش می دهد، بلکه به هضم غذا نیز کمک می کند و می تواند متابولیسم چربی را به طور نامحسوسی تقویت کند و دمنوش بابونه را به ک نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب تبدیل کند.

 

نوشیدنی چربی سوز قوی شکم و پهلو

نوشیدنی چربی سوز چای نعناع فلفلی

چای نعناع فقط برای هضم غذا نیست. همچنین می تواند به کاهش وزن کمک کند. محتوای منتول موجود در آن می تواند ماهیچه ها را شل کند و هضم مناسب را تقویت کند و از نفخ که ممکن است مانع از کاهش وزن شما شود، جلوگیری می کند.

همچنین بخوانید:  آیا رژیم ماهی برای لاغری مناسب است؟

شیر طلایی زردچوبه

زردچوبه حاوی کورکومین است،این یک ترکیب با خواص ضد التهابی و تقویت کننده متابولیسم است. مخلوط کردن زردچوبه با شیر گرم یک نوشیدنی آرام بخش و موثر قبل از خواب ایجاد می کند که می تواند نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب فوق العاده ای باشد.

سرکه سیب و لیمو یک نوشیدنی چربی سوز قوی

سرکه سیب و لیمو در میان اجزای اصلی قرار می گیرند که به دلیل ویژگی های چربی سوزی معروف هستند. ترکیب سرکه سیب و لیمو با سایر عناصر چربی سوز اساس چندین نوشیدنی چربی سوز قوی را تشکیل می دهد.

مواد لازم

  • 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب
  • 1 قاشق غذاخوری آب لیمو
  • 2 قاشق غذاخوری توت یخ زده
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • یخ به میزان دلخواه

برای تهیه نوشیدنی سرکه سیب و لیمو مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک لیوان مناسب انتخاب کنید و توت های یخ زده را درون آن قرار دهید. از پشت قاشق یا ظرف دیگری استفاده کنید تا به آرامی توت ها را خرد کنید.
  2. عسل، آب لیمو و یخ را داخل لیوان بریزید. انتخاب پر کردن لیوان تا نیمه با یخ پایه بسیار خوبی برای این نوشیدنی فراهم می کند.
  3. فرآیند را با ریختن آب روی مجموعه مواد و مخلوط کردن کامل آنها به پایان برسانید. اگر هدف شما از ساخت این نوشیدنی داشتن یک نوشیدنی چربی سوز شکم و پهلو است، انتخاب هوشمندانه ای کرده اید.

 

نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب نی نی سایت

آب کرفس و سیب معجون لاغری سریع

کرفس به عنوان یک سبزی درجه یک در کاهش وزن شناخته شده  است. خوردن آب کرفس خالص پتانسیل کمک به کاهش وزن را دارد. به طور مشابه، سیب سبز در بین میان وعده های مفید و عالی برای ورزشکاران قرار دارد. ادغام آب کرفس احیا کننده با سیب سبز تازه نیروبخش، معجونی قوی و شگفت‌انگیز و یک نوشیدنی چربی سوز فوق العاده را تشکیل می دهند که در لاغری شکم و  پهلوها بی نظیر عمل می کند و در عین حال هضم سریع‌تر را نیز تقویت می‌کند.

نوشیدنی چربی سوز دارچین و عسل

دارچین می تواند به تنظیم سطح قند خون، کاهش هوس و کاهش وزن کمک کند. مخلوط کردن آن با عسل در آب گرم یک نوشیدنی آرامش بخش قبل از خواب ایجاد می کند که باعث تولید نوشیدنی چربی سوز می شود.

همچنین بخوانید:  لاغری ادل این‌بار از زبان مربی ورزشی او

ترکیب گیاهی کمک به خواب

ترکیبی از گیاهانی مانند ریشه سنبل الطیب، اسطوخودوس و گل ساعتی می تواند باعث آرامش و کیفیت خواب بهتر شود. خواب بهتر به طور غیرمستقیم از کاهش وزن حمایت می کند و این ترکیب گیاهی را به یک نوشیدنی چربی سوز تبدیل می کند.

 

نوشیدنی چربی سوز هنگام ورزش

نوشیدنی چربی سوز چای زنجبیل

زنجبیل به دلیل خواص ترموژنیک خود شناخته شده است، به این معنی که می تواند دمای بدن شما را کمی افزایش دهد و متابولیسم را افزایش دهد. یک فنجان چای زنجبیل قبل از خواب می تواند تاثیر مثبتی بر سفر چربی سوزی شما داشته باشد. چای زنجبیل یک نوشیدنی چربی سوز قوی است.

روال چربی سوز قبل از خواب خود را بسازید

گنجاندن این نوشیدنی های چربی سوز در روال خود می تواند بسیار موثر باشد. انتخاب یکی یا چرخش تعدادی را بر اساس ترجیحات خود در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، زمانی که نوبت به دستیابی به نتایج می رسد، ثبات کلیدی است.

اهمیت اعتدال

در حالی که این نوشیدنی ها می توانند مفید باشند، مهم است که آنها را در حد اعتدال مصرف کنید. مصرف بیش از حد ممکن است منجر به عوارض جانبی ناخواسته شود، بنابراین همیشه دستورالعمل های توصیه شده را دنبال کنید.

عوامل سبک زندگی مهم هستند

نوشیدنی‌های چربی‌سوز افزودنی فوق‌العاده برای روتین شما هستند، اما زمانی که با یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم ترکیب شوند بهترین عملکرد را دارند. برای نتایج پایدار بر روی یک رویکرد جامع تمرکز کنید.

 

نوشیدنی چربی سوز ناشتا

جمع بندی

گنجاندن نوشیدنی های چربی سوز در برنامه روتین قبل از خواب می تواند یک راه لذت بخش و موثر برای حمایت از اهداف کاهش وزن شما باشد. این نوشیدنی‌ها، پر از مواد طبیعی، می‌توانند متابولیسم شما را افزایش داده و در عین حال که از خوابی آرام لذت می‌برید، چربی سوزی را افزایش دهند.

سوالات متداول

آیا می توانم این نوشیدنی های چربی سوز را در طول روز بنوشم یا باید به زمان خواب محدود شود؟

در حالی که برخی از این نوشیدنی ها به ویژه قبل از خواب موثر هستند، بسیاری از آنها را می توان در طول روز برای کمک به متابولیسم مصرف کرد.

چقدر سریع می توانم انتظار داشته باشم که نتیجه نوشیدن این نوشیدنی ها را ببینم؟

نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما با مصرف مداوم و یک سبک زندگی سالم، ممکن است در عرض چند هفته متوجه تغییرات مثبت شوید.

آیا عوارض جانبی مرتبط با این نوشیدنی ها وجود دارد؟

وقتی این نوشیدنی ها در حد اعتدال مصرف شوند، به طور کلی بی خطر هستند. با این حال، برخی از افراد ممکن است در صورت مصرف بیش از حد، ناراحتی گوارشی را تجربه کنند.

آیا می توانم مواد دیگری را برای افزایش طعم این نوشیدنی ها اضافه کنم؟

قطعا! با خیال راحت این دستور العمل ها را مطابق با ترجیحات ذائقه خود سفارشی کنید، البته تا زمانی که مراقب اضافه کردن کالری یا قند اضافی هستید.

آیا این نوشیدنی ها برای همه مناسب هستند؟

در حالی که اکثر مردم می توانند از این نوشیدنی ها لذت ببرند، همیشه ایده خوبی است که با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید، به خصوص اگر شرایط بهداشتی زمینه ای یا آلرژی دارید.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا