تناسب اندام

چگونه پیلاتس را در خانه شروع کنیم؟

Rate this post

اگر تصمیمی جدی گرفته‌اید و می‌خواهید پیلاتس را در خانه شروع کنید، باید پیش از آن چیزهایی را بدانید. شما هیچگاه نخواهید توانست بدون مقدمه چینی و برنامه ریزی، ناگهان ورزشی را آغاز کنید. اغلب مردمی که می‌گویند می‌خواهند کاری را شروع کنند، معمولا هیچگاه آنرا انجام نخواهند داد! اما شما استثنا باشید.

ادامه‌ی این پست را بخوانید تا دقیقا متوجه شوید که برای شروع موفقیت آمیز پیلاتس در خانه، باید چه کارهایی بکنید.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

۱. وسائل مورد نیاز را تهیه کنید

اگر عزمتان را جزم کرده‌اید تا پیلاتس را در خانه آغاز کنید، برای شروع احتیاج دارید تا وسائل ضروری پیلاتس را تهیه کنید. اما نگران نباشید، جز چند وسیله‌ی پایه‌ای، به چیز خاصی احتیاج ندارید. شما باید یک تشک یوگا یا چیزی مشابه آن تهیه کنید. حوله به کارتان نمی‌آید، چرا که به چیزی با ضخامت بیشتر نسبت به حوله احتیاج دارید. می‌توانید چنین تشکی را از فروشگاه‌های لوازم ورزشی تهیه کنید.

همچنین اگر که لباس‌های راحت و آزاد ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که یک دست لباس مناسب هم تهیه کنید. شما نباید با لباس‌های استایل بگی یا لباس‌های خیلی تنگ ورزش کنید. هنگام خرید لباس‌های نو، یادتان باشد که برای انجام پیلاتس مناسب باشد.

۲. یک DVD پیلاتس بخرید

اگر قصد دارید تا پیلاتس را در خانه تمرین کنید، آنگاه نیاز دارید تا یک DVD پیلاتس نیز خریداری کنید. احتمالا می‌توانید مجموعه‌های متعددی را نیز در اینترنت بیابید، اما بهرحال مطمئن شوید گزینه‌ای را انتخاب کرده‌اید که دیگران از آن تعریف و تمجید کرده یا به آن امتیاز بالا داده‌اند. حتما پیش از خرید تحقیق کنید. اگر می‌خواهید بیشترین بازدهی را بگیرید، ببینید که DVD مورد نظر شما حاوی چه تمریناتی است.

همچنین بخوانید:  تمرینات ورزشی مخصوص قبل عروسی

DVD ای که می‌خواهید بخرید، باید برای دیدن و برای تکرار مجدد حرکات، آسان طراحی شده باشد. برخی از DVDها نیز بهمراه تمرین، موسیقی آرامی نیز پخش می‌کنند که باعث خواهد شد هنگام اجرای تمرینات، از یک موسیقی آرامش‌بخش نیز لذت ببرید.

۳. برنامه ریزی کنید

بدترین راه برای شروع یک ورزش این است که برنامه‌ای نداشته باشید! تدوین یک برنامه برای موفقیت شما ضروری است. نگویید که خب ساده‌ست، هر روز ورزش می‌کنم! چنین چیزی هیچوقت اتفاق نخواهد افتاد دوستان.

در مورد اهدافی که می‌خواهید به آن برسید واقع‌بین باشید و رویایی فکر نکنید. برای شروع پیلاتس در خانه باید سه بار در هفته را هدف قرار دهید. زمانی که همین میزان ورزش، برایتان عادی شد، آنگاه می‌توانید آنرا به تمام روزهای هفته بسط دهید. پیلاتس بر اساس تمریناتی که انتخاب می‌کنید، هم می‌تواند آرامش بخش باشد و هم سخت و شدید.

تصمیم انجام پیلاتس در خانه، یک ایده‌ی فوق‌العاده است. شما فواید بسیاری از این تصمیمتان خواهد برد. ممکن است بنظر برسد که انجام چنین کاری سخت است، اما اگر این سه مرحله را دنبال کنید، بدون صرف زمان زیادی آماده خواهید بود.

از یاد نبرید هر زمانی که می‌خواهید ورزشی را آغاز کنید، به برنامه‌ای احتیاج دارید که آنرا دنبال کرده تا بپایان برسد. پیلاتس را در خانه آغاز کنید تا بزودی به پاداش‌هایی برسید که برای سال‌ها ماندگار است. لطفا تجربیات خودتان را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا