سبک زندگی

کاغذ دیواری ال ای دی

Rate this post

امروزه کمتر کسی دیوارهای منزل خود را رنگ می کند، اکثر افراد از کاغذ دیواری برای تزئین دیوارها استفاده می‌کنند. کاغذ دیواری ال ای دی یکی از جدیدترین و زیباترین نوع کاغذ دیواری‌ها است. با نصب این نوع کاغذ دیواری نه تنها دکوراسیون شیک و زیباتری خواهید داشت و از یک منزل با دکوراسیون مدرن برخوردار می‌شوید بلکه نور محیط نیز تا حدودی تامین می‌شود.

با خواندن این مطب در مجله سلامتی سبزینه راه نگرش تان به آموزه هایتان در این حوزه عمیق تر خواهد شد.

کاغذ دیواری ال ای دی؛ مدرن ترین کاغذ دیواری

تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و تمام ابعاد زندگی ما را فرا گرفته است؛ از جنبه‌های کاربردی و ضروری زندگی گرفته تا جنبه‌های فانتزی و تزئینی آن.

حال نوبت به دکوراسیون منزل رسیده که به سطح بالایی پیشرفت کرده است. چیدمان و دکوراسیون منزل برای همه ما خیلی مهم است و همه افراد دوست دارند تا منزلشان هم خیلی شیک باشد و هم از مد روز عقب نیوفتد. امروزه برای شیک کردن دیوارها و همچنین‌ هماهنگ کردن‌ با مبلمان یا دیگر وسایل منزل‌ از کاغذ دیواری استفاده می‌کنند.

 

با روی کار آمدن کاغذ دیواری رنگ کردن دیوارها دیگر خیلی جذاب به نظر نمی‌رسد. زیرا کاغذهای دیواری هم خیلی شیک‌تر هستند و هم دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و خاصی هستند که به راحتی می‌توان مطابق رنگ‌های مبلمان آنها را سفارش داد و با وسیله‌ها ست کرد. متخصصین ساختمان سازی و دکوراسیون با کنکاش‌های فراوانی که داشتند موفق شدند‌ تکنولوژی را‌ به‌ دکوراسیون داخلی برسانند و کاغذهای دیواری نورانی بسازند.‌

همچنین بخوانید:  نقاشی خانه – ترفندهای ارزان نقاشی خانه

یک کاغذ دیواری و چند کاربرد مختلف

آیا تاکنون هنگام خرید وسیله برای منزل به این فکر کرده اید وسیله‌ای که خریداری می‌کنید چند کاربرد داشته و در هزینه‌ هم به صرفه‌تر باشد. کاغذ دیواری ال ای دی همه این امکانات را یکجا برای شما فراهم می کند. این کاغذ دیواری نورانی ‌هم‌ می‌تواند در نقش چراغ ظاهر شود هم در دکوراسیون منزل شما نقش زیادی داشته باشد.

آنچه باعث جلب نظرات به این کاغذدیواری شده این است که با نصب این مدل شما یک کاغذ دیواری سه جانبه را در طراحی منزلتان تجربه ‌می‌کنید. این کاغذ دیواری‌ می‌تواند؛

۱- نوردهی منزلتان راعهده دار شود.

۲- حکم یک اثر هنری در دکوراسین شما داشته باشد.

۳- یک دیوار‌پوش بسیار شیک و منحصر به فرد در دکور داخلی منزلتان باشد.

جالب‌تر اینکه این نوع کاغذ دیواری هم می‌تواند در چیدمان منزل مدرن استفاده شود و هم کلاسیک.

 

تکنولوژی به‌کاررفته در کاغذ دیواری ال ای دی دار

در ساخت این نوع کاغذ دیواری‌ علاوه بر پوشاندن دیوارها ال‌ای‌دی هایی به کار گرفته شده است. هرچند نور این ال ای دی ها برای تأمین روشنایی خانه کافی نیست و نیاز شما را به لوستر برطرف نمی‌کند ولی می‌تواند نور ملایم و شاعرانه‌ای به فضا ببخشد.

مواد شیمیایی و البته بی خطری که در ساخت این نوع کاغذ دیواری به گرفته شده باعث صرفه جویی در برق شده زیرا این سیستم روشنایی تنها به ‌۳ تا ۵‌ ولت برق نیاز دارد. می‌توان این میزان انرژی را با باتری‌های لیتیومی و یا پانل‌های خورشیدی تأمین کرد. نوری که این کاغذ دیواری‌ها می‌دهند برابر با نور خورشید است.

همچنین بخوانید:  همه چیز در مورد برند مونت بلنک (Montblanc)، داستان جالب تاسیس و طراحی لوگو شرکت مونت‌بلنک

می‌توان میزان این نور را با کلیدهای قطع کننده ای که برای لامپ‌های عادی به کار گرفته شده تنظیم کرد.

عمر چراغ‌هایی که در این کاغذ دیواری به کار گرفته شده حدود ۵۰ ساعت است و این امکان را به شما می‌دهد که در طی شب نیز بتوانید از نور ملایمی بهره‌مند شوید.

 

منبع : idehalmag.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا