تناسب اندام

بهترین ساعت‌های پلار کدامند؟

Rate this post

هنگام انتخاب ساعت یا تجهیزات پلار، باید چیزهایی همچون اندازه‌ی بند کمری، تناسب ساعت با جنسیت شما، صفحه نمایش خوانا، دکمه‌های در دسترس، و باتری قابل تعویض توسط کاربر برایتان اهمیت داشته باشد.

از آنجایی که اکثر ساعت‌های پلار این قابلیت‌ها را دارا هستند، تطبیق مدل‌های پلار با فعالیتی که انجام می‌دهید، کمک خواهد کرد تا انتخاب‌هایتان دقیق‌تر و محدودتر شوند.

پلار، مدل‌هایی خاص تناسب اندام، دو، دوچرخه سواری، و حتی تمرینات قدرتی دارد! هرچه یک مدل خاص ویژگی‌های بیشتری داشته باشد، طبیعتا گران‌تر هم خواهد بود. برترین ساعت‌های حال حاضر پلار، FT1 برای تناسب اندام، FT60 برای دویدن، CS600 X برای دوچرخه سواری، و مدل FT80 برای تمرینات قدرتی و کاردیو می‌باشد.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

چه امکاناتی سر راهتان هست؟

مدل FT1، میانگین و حداکثر ضربان قلب، زمان ورزش، و تاریخ ورزش را نشان خواهد داد. این ساعت برای تازه‌کارها یک ساعت ایده آل است. اما اگر به اطلاعات عمقی‌تری احتیاج دارید، FT60 ضربان قلب کامل، تست‌های تناسب اندام و برنامه‌های مربی‌گری شخصی را نیز به شما ارائه خواهد داد. همچنین اطلاعاتی جهت تمرینات نیز از وب‌سایت پلار برای این ساعت قابل دانلود است.

حالا FT80 علاوه بر اینکه تمام ویژگی‌های FT60 را دارد، برنامه‌هایی جهت تمرینات قدرتی نیز دارد! مثلا می‌تواند به شما بگوید که ست بعدی را کی شروع کنید! و می‌تواند شما را در محدوده‌ی سختی انتخاب شده نگاه دارد!

همچنین بخوانید:  روش انجام صحیح تمرین جلو بازو دمبل

ساعت CS600 X هم که برای دوچرخه سواران طراحی شده است، برنامه‌ی تمرینی شما را ضبط و تصحیح می‌کند. این ساعت ویژگی‌هایی همچون تشخیص ارتفاع، آهنگ حرکت، دور در دقیقه، و اندازه‌ی چرخ‌ها را هم در خود دارد.

ساعت‌های پلار را از کجا بخریم؟

شرکت ایران پلار، نماینده‌ی انحصاری رسمی محصولات پلار است که هم بصورت آنلاین و هم حضوری، محدوده‌ی وسیعی از ساعت‌ها و تجهیزات ورزشی پلار را ارائه می‌کند. برای اینکه ببینید این شرکت کدام محصولات پلار را با چه قیمتی می‌فروشد و چه خدماتی به شما می‌دهد اینجا کلیک کنید و به وب‌سایت این شرکت مراجعه نمایید.

بهترین ساعت‌های پلار

چقدر هزینه بردار است؟

ساعت FT1 تقریبا با هزینه‌ای حدود ۳۰۰ هزار تومان قابل خریداری است. ساعت FT60 را هم می‌توانید تنها با هزینه‌ای حدود ۹۰۰ هزار تومان تهیه کنید. CS600 x که عملا یک کامپیوتر برای دوچرخه سواران بحساب می‌آید نیز حدود ۱ میلیون ۸۰۰ هزار تومان است. تمام این تجهیزات قابل همراهی با برخی از لوازم جانبی هم هستند، که در صورت تهیه‌ی آنها هزینه‌ی جداگانه، که مطمئنا ارزشش را هم خواهد داشت، خواهید پرداخت.

مقایسه هنگام خرید

زمان خرید ساعت‌های پلار، اندازه و خوش دستی ساعت‌ها، ویژگی‌هایی که برایتان فراهم می‌کند و نهایتا قیمتشان را با هم مقایسه کنید. اگر بسیاری از ویژگی‌های یک ساعت خاص مورد استفاده‌تان نیست، آنگاه یک ساعت ارزان قیمت‌تر پلار هم جواب کارتان را خواهد داد.

تجهیزات جانبی

پلار تجهیزات متعددی را بعنوان حسگرهای مختلف نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید همزمان با ساعتتان، یا در آینده آنها را خریداری کنید. این دیگر سطح تناسب اندام و تمرینات شماست که مشخص می‌کند به اطلاعاتی همچون ضربان قلب، سرعت، مسافت، ارتفاع و شدت احتیاج دارید یا خیر.

همچنین بخوانید:  ران پاهایتان را اینگونه در استخر تمرین دهید

اگر به چنین اطلاعاتی احتیاج داشتید، پلار تجهیزاتی برای فراهم آوردن تمام این اطلاعات تولید کرده است. تجهیزاتی همچون سنسور S1 foot pod برای مسافت دویدن و سرعت، سنسور S3 WIND برای مربیگری و اصلاح سرعت، سنسورهای GPS برای دویدن، دوچرخه سواری، و هر نوع فعالیت حرکتی دیگر.

پلار همچنین تجهیزاتی قابل راه‌اندازی بر روی دوچرخه برای دوچرخه سواران دارد. جالب است بدانید که پلار حتی سینه‌بند ورزشی هم دارد، که اطلاعاتی همچون ضربان قلب را برای کاربرش به ارمغان می‌آورد!

اگر یک ورزشکار حرفه‌ای هستید، یا تصمیم گرفته‌اید تا ورزش را بطور جدی دنبال کنید و اهداف تناسب اندام مشخصی را برای خودتان ترسیم کرده‌اید، قطعا ساعت‌های پلار در این راه مورد نیاز و کمک حال شما خواهند بود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا