زیبایی

بزرگ کردن سینه با داروهای گیاهی طبیعی

Rate this post

همه خانم ها دوست دارند سینه های خوش فرم و زیبا داشته باشند و با روش های سریع و بدون جراحی به فرم ایده آل برسند . در این مقاله از مجله سلامتی سبزینه راه ، روش هایی برای بزرگ کردن سینه ها با داروهای گیاهی آماده کرده ایم ، با ما همراه باشید .

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

داروهای گیاهی برای بزرگ کردن سینه کدامند ؟

 

روغن جوانه گندم

برای رشد سینه ها می توانید روغن جوانه گندم را به مدت ۱۰ دقیقه ( در جهت عقربه های ساعت) روی سینه ها ماساژ دهید . این عمل باعث افزایش جریان خون در سینه ها شده و به اکسیژن رسانی و غذا رسانی بهتر برای سوخت و ساز موضع کمک میکند . روغن جوانه گندم ، سرشار از ویتامین E است و استفاده از آن ، از افتادگی سینه ها جلوگیری نموده و در دراز مدت آنها را سفت نگه می دارد . برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوب به مدت یک ماه ، ۲ تا ۳ بار در روز این ماساژ را انجام دهید .

استفاده از این مورد را حتما برای شما پیشنهاد میدهیم و بعد مدت کوتاهی پس از استفاده مشاهده بهتر شدن خوش فرم شدن سینه های خود میشوید فقط موضوع مورد اهمیت استفاده دقیق و منظم روغن جوانه گندم برای بزرگ کردن سینه میباشد, چون اگر به صورت منظم و دقیق استفاده نشود اثر خاصی از آن دیده نمیشود

همچنین بخوانید:  ۳ خوراکی شگفت انگیز که به سوزاندن چربی کمک می کند!

 

نخل ارّه ای

یکی از پر طرفدارترین گیاهان دارویی است که به خاطر مواد گیاهی مغذّی و اسیدهای چرب موجود در آن ، بافت سینه ها را تحریک کرده و باعث بزرگ کردن سینه و بهبود ظاهر سینه ها شود . نخل ارّه ای ، به صورت قرص ، کپسول یا چای عرضه می شود . بانوان محترم می توانند ۲ یا ۳ فنجان چای نخل ارّه ای را روزانه به مدت چند ماه استفاده کنند . برای تعیین دوز حتماً با پزشک خود مشورت کنید .

 

سیب زمینی وحشی

سرشار از فیتو استروژن هایی می باشد که برای رشد بافت سینه ها همواره توصیه می شود . برای سفت شدن و بزرگ کردن سینه ها می توانید از آن به صورت کپسول یا چای استفاده نمایید . همچنین می توانید با کرم سیب زمینی وحشی ، سینه هایتان را ماساژ داده تا پروژسترون آن بوسیله ی پوست جذب شود . ۲ بار در روز این عمل را انجام دهید تا در مدت چند ماه متوجه سفت شدن و رشد سینه هایتان شوید .

 

ریشه قاصدک

یکی دیگر از روش های بسیار مؤثر در رشد سلول ها و بافت های جدید سینه ، نوشیدن چای ریشه ی قاصدک یا کپسول های ۵۲۵ میلی گرم است که خوب است روزانه یک بار مصرف شود . شما با این درمان گیاهی نیز ظرف چند ماه شاهد نتیجه ی موثر آن خواهید بود .

 

پودر شنبلیله

کارشناسان گیاهان دارویی می گویند : شنبلیله به بزرگ شدن حجم سینه ها و سفت تر کردن آن ها کمک می کند . زیرا این گیاه یک فیتو استروژن فوق العاده است ، که هورمون های رشد سینه ( استروژن ، پروژسترون ) را تحریک می کند . همچنین در افزایش شیر مادران تأثیر بسزایی دارد .

همچنین بخوانید:  35 مدل موی ساده و زیبا برای سال 2022 (قسمت اول)

درمان گیاهی پودر شنبلیله به این صورت است که ، یک چهارم فنجان از آن را با کمی آب مخلوط کرده تا به صورت خمیر خود را بگیرد . سپس آن را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی سینه ها قرار داده و بسیار آرام ماساژ دهید . این روش را ۲ بار در روز انجام دهید .

برای آماده کردن پودر شنبلیله ، باید تخم تفت داده ی شنبلیله را آسیاب کرد . در روشی دیگر از ماساژ روزانه ی سینه ها ، می توانید روغن شنبلیله را با ۲ بخش لوسیون بدن استفاده کنید .

 

تخم رازیانه

تخم رازیانه حاوی مقدار قابل توجّهی از فلاونوییدها ست که در افزایش استروژن بدن تأثیر بسیاری دارد و بافت سینه ها را تقویت می کند . همچنین تخم رازیانه برای افزایش شیر ماردان نیز مفید است . شما با نوشیدن روزانه چای رازیانه می توانید به نتیجه ی مطلوب دست یابید ، به این ترتیب که ، در یک فنجان آب داغ ، ۱ قاشق چایخوری تخم رازیانه را دم کرده و بعد آن را صاف کنید .

 

شیر سویا

شیر سویا به دلیل داشتن ایزوفلاون ها که ساختارشان شبیه به استروژن است به بزرگ شدن سینه ها کمک می کند . همچنین شیر سویا سرشار از پروتئین است .

روش درست کردن شیر سویا در منزل :

برای این منظور به حدود ۱۲۵ گرم لوبیاهای سویا احتیاج است .

ابتدا لوبیاهای سویا را باید به مدت ۱۰ تا ۱۶ دقیقه خیس کنید و پس از آن پوست لوبیاهای سویا را بگیرید . سپس دانه های سویا را به مدت ۲ دقیقه داخل فر یا ماکروویو حرارت دهید تا آنزیم های طعم آن از بین بروند . در مرحله ی بعد ، لوبیاهای سویا را به همراه ۱ لیتر آب در مخلوط کن ریخته و سپس آن را آبکشی کنید . این مایع شیر سویا نام دارد و باید آن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بجوشانید .

همچنین بخوانید:  مرطوب کننده طبیعی پوست؛ قوی ترین مرطوب کننده ها کدامند

شیر سویا را پس از سرد شدن می توانید میل کنید و تا ۳ روز در یخچال نگه دارید . برای طعم بهتر آن می توانید از شکلات ، وانیل ، یا نمک نیز استفاده کنید .

 

ویتامین E

مصرف این ویتامین به بزرگ کردن سینه ها کمک زیادی می کند زیرا یک تنظیم کننده موثر هورمونی است . ویتامین E باعث افزایش ترشح هورمون های تخمدان شده و کمک می کند تا سطح استروژن خون ثابت بماند . بانوان محترم می توانند روزی یک عدد قرص را همراه با غذا میل کنند . خوب است برای تهیه قرص ویتامین E به داروخانه مراجعه کنید .

نکته : یادآور می شویم در یک ماه ، فقط ده روز قرص ویتامین E را همراه غذا مصرف کنید .

منابع خوراکی مفیدی که از ویتامین E سرشارند :

تخم مرغ ، مغزها و دانه های روغنی بویژه تخمه آفتابگردان ، بادام ، روغن های گیاهی ، همچنین سبزیجات پُر رنگ و خیلی برگ دار مثلا اسفناج ، آووکادو را می توان نام برد .

غلات غنی شده و غذاهای غنی شده دیگر با این ویتامین مثل جوانه گندم برای بزرگ شدن سینه ها فوق العاده است.

 

 

منبع : rastineh.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا