سبک زندگی

بهترین مدل مانتو برای افراد چاق! تکنیک های مخفی در انتخاب مانتو مناسب برای بانوان چاق

Rate this post

پوشیدن لباس و مانتو برای خانم ها، میتواند اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد و به داشتن یک استایل زنانه و اندام شیک کمک کند. قطعا اندام شما زیباست و بنابراین نباید از پوشیدن لباس و نشان دادن اندام خود ترس داشته باشید! شما می توانید با انتخاب مانتوهای که با شکل اندام شما متناسب است، بهترین ویژگی های خود را برجسته کنید. شاید برایتان سوال شده که بهترین مدل مانتو برای افراد چاق کدام است

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

آیا شما اندامی چاق دارید؟ آیا نمیدانید چه مدل و سبک مانتوهایی بیشتر برای شما مناسب است؟ نگران نباشید! زیرا بسیاری از مدل ها و طرح های لباس و مانتو، میتوانند ظاهر و فرم بدن شما را زیباتر نشان دهند. فقط باید نحوه پوشیدن لباس متناسب با تیپ بدنی خود را بشناسید و حتی اگر چاق هستید، بهترین مانتوی خود را بپوشید.
در این بخش از مجله مد و استایل سبزینه راه به شما بهترین مدل‌های مانتو برای افراد چاق و کلیه نکات مهم را ارائه میدهیم.

اگر در مورد مانتو رنگ سال ۱۴۰۱، با جدیدترین مدل مانتو سال ۱۴۰۱ آشنا شوید اطلاعات کافی ندارید، این مطلب از مجله مد و استایل زنانه سبزینه راه را حتما مطالعه بفرمایید.

شناخت فرم بدن افراد چاق برای انتخاب مانتو

در ابتدا، شناخت فرم و شکل بدن، انواع فرم صورت، انواع استایل و روانشناسی رنگ، قطعا میتواند به ما در انتخاب بهترین مدل مانتو کمک کند. زیرا چاقی و اضافه وزن فقط در یکجا نیست و در قسمتهای مختلف بدن پخش شده است. بنابراین، در اینجا انواع فرم بدن افراد چاق و مانتوی مناسب برای هر یک از آنها مانند مانتو ساحلی یا همان پیراهن ساحلی را میگوییم.

همچنین بخوانید:  چطور همیشه شاد و خنده رو باشیم

اگر در مورد پیراهن ساحلی اطلاعات کافی ندارید، مطلب شیکترین و جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه ۱۴۰۱! ترندترین مدل های پیراهن و یا مانتو ساحلی را در مجله سبزینه راه مشاهده کنید.

برای انتخاب بهترین مدل مانتو مهم است فرم بدن خود را بشناسید.

 

1- مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلث معکوس

در مورد تکنیک های طلایی مدل مانتو برای افراد چاق؛ در صورتیکه قسمت بالایی بدن، بزرگتر از پایین تنه باشد (اندام مثلث معکوس) یعنی چاقی در شکم و سینه ها بیشتر است و پاهای لاغری دارید. بنابراین باید سعی کنید با پوشیدن یک مدل مانتوی مناسب، چاقی شکم و سینه های شما کمتر دیده شود.
مانتو کرسپو، گزینه مناسب برای این فرم بدن است.

مدل مانتو مناسب خانوم های چاق

 

در قسمت دیدگاه ها و کامنت ها، نظرات شما عزیزان درج شده که بسیار جذاب و آموزنده است. برای مشاهده در قسمت پایین این مطلب مراجعه بفرمایید. همچنین برای مشاهده مطالب ترند مد و استایل، زیبایی و آرایش، اینجا کلیک کنید.

افرادی با فرم ساعت شنی بهتر است مانتویی بپوشند که چاقی شکم و سینه کمتر دیده شود.

مطالعه بیشتر: شیک‌ترین و جدیدترین مدل مانتو ابروبادی.

در مورد مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلث معکوس، مانتوهایی که در قسمت کمر دارای یک کمربند ظریف هستند کمک بزرگی به شما می‌کند تا شکم خود را پنهان نمایید. نمونه این سبک از مانتو برای این افراد را در مطلب ۲۰ سبک از جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو زنانه! از مجله سبزینه راه، مشاهده بفرمایید.

 

2- مدل مانتو سایز بزرگ مناسب برای فرم بدن ساعت شنی

خانم های با اندام ساعت شنی؛ یعنی کمری باریک و سینه ها و باسن بزرگ و یکسان، بهتر است با بهره گیری از یک کمربند پهن، تمرکز دیگران را به ناحیه کمر باریک خود (برجسته کردن ویژگی مثبت بدن) جلب کنند. مانتوهای جلو دکمه‌دار؛ اندامی به خوبی میتواند، اضافه وزن موجود در باسن و سینه ها را کمتر کند.

افرادی با فرم بدن ساعت شنی مانتوی جلوبسته کمربندار انتخاب کنند.

بیشتر بدانید: انواع مدل لباس مناسب برای اندام ساعت شنی یا منحنی (Hourglass body shape).

شیک ترین مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلثی

برای انتخاب بهترین مانتو برای فرم بدن مثلثی با پایین تنه چاق‌ نسبت به بالاتنه، مانتوهای تیره رنگ (مشکی، سورمه ای) خصوصا در قسمت پایین، می‌تواند اندام چاق ما را در این نواحی پنهان کند. برای مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلثی، باید فصل سال و آب و هوا را نیز در نظر داشته باشید. در این مورد بهتر است مطلب ۱۲ سبک از بهترین مدل مانتوی تابستانی زنانه! شیکترین مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۱ را مشاهده کنید.

افردی با فرم بدن مثلثی با انتخاب مانتو مشکی می‌توانند چاقی خود را پنهان کنند.

مطالعه بیشتر : لباسهای مناسب برای اندام مثلث معکوس یا وارونه (Inverted triangle body shape).

همچنین بخوانید:  راههای کاهش بیماری قلبی تا ۹۲ درصد

4- مانتو مناسب فرم بدن سیبی برای افراد شکم دار

آیا اندام شما سیبی شکل است و نمی‌دانید چه مانتویی بپوشید؟! به عنوان یک یادآوری، بانوان چاقی با اندام سیبی شکل دارای شکم بزرگی هستند و کمر مشخصی ندارند. به همین دلیل این افراد برای مخفی کردن شکم خود باید تمرکز دیگران را به جای دیگری غیر از شکم معطوف کنند. بنابراین، مانتوهای تیره رنگ و یا با خطوط عمودی، جلو دکمه دار که مناسب پلاس سایزها باشد، گزینه خوبی می‌باشد.

مانتوهای بلند و تیره رنگ مناسب بانوان سایز بزرگ یا چاق است.

در این مورد بیشتر بدانید: لباسهای مناسب برای فرم بدن سیب یا دایره ای شکل.

5- مدل مانتو فرم بدن مستطیلی در افراد چاق

دخترانی با اندام مستطیلی شکل که کمر و منحنی‌های مشخصی ندارند و فرم بدن آنها مستقیم و صاف است، بسیاری از مدل مانتو به آنها، می‌آید. اگر می‌خواهید به عنوان یک خانم با فرم بدن مستطیلی، منحنی‌های کمر و بدن خود را افزایش دهید، حتما به هنگام پوشیدن مانتو از یک کمربند در ناحیه کمر بهره بگیرید تا این انحنا ایجاد شود.

اگر فرم بدن مستطیلی دارید در ناحیه کمر مانتو از کمربند استفاده کنید.

بیشتر بدانید: انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه! شیکترین و زیباترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه کدام است؟.

انواع بهترین مدل مانتو برای افراد چاق

در این بخش، انواع مدل‌ مانتو برای افراد چاق و شکم دار را به شما معرفی می‌کنیم تا در هنگام انتخاب آن ایده مشخصی داشته باشید.

مدل مانتو مناسب بانوان توپر

 

1- مانتو با راه راه عمودی، مدل مانتو برای افراد چاق

به طور کلی، مانتوهایی با طرح‌های افقی و بیش از حد شلوغ به هیچ وجه برای افراد چاق مناسب نیست. زیرا این سبک مانتوها توجه ناخواسته ای را به خود جذب می‌کنند.
اگر می‌خواهید کمی لاغرتر به نظر برسید و شکم خود را پنهان کنید؛ لباس‌هایی با طرح عمودی انتخاب بهتری هستند. هر مانتویی با خطوط عمودی، می‌تواند تصور قدی بلندتر و کشیده تر را در ما ایجاد کند.

اگر چاق هستید از مانتو با خط های عمودی استفاده کنید.

بیشتر ببینید: مانتو وست چیست؟ با جدید ترین انواع مدل مانتو وست زنانه آشنا شوید!.

مدل مانتو وست زنانه مناسب خانوم های سایز بزرگ

 

2- مانتو با رنگهای تیره؛ یکی از انواع مدل مانتو برای افراد چاق است

به عنوان یک قانون کلی و تجربه شده، لباس‌هایی به رنگ تیره و مشکی خصوصا یکدست؛ بسیار لاغر کننده کننده هستند و چاقی ما را کمتر نشان می‌دهند. زیرا رنگ‌های روشن‌تر توجه را به بدن ما جلب می‌کنند و در مخفی نمودن برخی نواحی چاق بدن، مؤثر نیستند. استفاده از لباس های با رنگ تیره، از تکنیک های مهم در انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق است.

مانتو یکدست تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهد.

حتما برایتان جذاب خواهد بود: چه رنگهای شما را لاغر تر نشان میدهد؟ چه طرح هایی شما را لاغرتر نشان میدهد!؟

مانتو برای سایز بزرگ ها

3- مدل مانتوهای کمربند‌‌دار

افراد چاق و تپل به هنگام پوشیدن مانتو از اکسسوری‌های مناسب برای برجسته کردن ویژگیهای مثبت و یا پنهان کردن خصوصیات منفی از جمله چاقی شکم استفاده نمایید. یکی از این اکسسوری‌های مهم و ضروری برای افراد چاق؛ استفاده از یک کمربند مشکی می‌باشد. همچنین، گوشواره های بزرگ و درخشان نیز می‌توانند، نگاه را به جای دیگری معطوف نمایند.

مدل مانتو مناسب افراد توپر

 

همچنین بخوانید:  چگونه یک باغ هیدروپونیک خانگی راه اندازی کنیم؟

4- مدل مانتو با یقه های پهن

یکی از بهترین ترفندها برای استتار کردن و توجه نگاه به دیگر نواحی بدن، پوشیدن مانتو با یقه های پهن است که به طور خاصی در پنهان کردن چاقی نقش مهمی دارد. مدل مانتو با یقه انگلیسی پهن، یقه آرشال و یقه برگردان های بزرگ می‎توانند گزینه های خوبی به عنوان مدل مانتو برای افراد چاق باشند.

مدل مانتوهای با یقه پهن در پنهان کردن چاقی نقش مهمی دارند.

در مورد مانتو بیشتر بدانید: جدیدترین و شیکترین مدل مانتو کتی زنانه! معرفی جذاب ترین انواع مدل مانتو کتی.

5- مدل مانتو شومیزی دکمه دار

مدل مانتوهای شومیزی از جلو دکمه دار مناسب خانوم های توپر و نسبتا چاق است. مانتو شومیزی دکمه دار راسته همراه با ست شلوارش، ست شیک و جذابی می‌شود و در عین حال شما را خوش پوش و خوش استایل می‌کند. برای مشاهده جدیدترین مدل شومیز ۱۴۰۱ یا ۲۰۲۲! با شیکترین مدل شومیز سال ۲۰۲۲ آشنا شوید این مطلب از مجله سبزینه راه را بخوانید.

مانتوهای جلوبسته دکمه دار برای افراد سایز بزرگ و شکم دار مناسب است.

5- مدل مانتوی پانچو برای بعضی از افراد چاق

مانتوهای مدل جلوباز گشاد، احتمالا چاقی و شکم افراد را بیشتر در معرض دید بگذارد. اما مانتوهای مدل پانچو برای برخی از افراد چاق مناسب هستند و اندام آنها را زیباتر و شیک‎تر نشان می‎دهد.

بیشتر بدانید: انواع تیپ و مد مانتو اسلامی، استایل اسلامی چگونه است!؟.

6- مانتو جلو بسته دکمه دار

به طور کلی، مانتو جلوبسته و دکمه دار، تا حدود زیادی شکم و چاقی ما را می‌پوشاند و اندام شو شکل بدن را بدون هیچ نقصی نشان می‎دهد. فقط باید توجه داشته باشید که مانتوی مناسب سایز و اندازه خود (پلاس سایز) را انتخاب کنید تا بر روی بدن شما نامرتب و شلخته دیده نشود.

بیشتر بدانید: انواع مدل مانتو زنانه جدید! شیکترین مدل مانتو را مشاهده کنید.

7- مانتوی ابروبادی مناسب برای افراد تپل

اخیرا، مانتو های ابروبادی با شلوار ست آن، از ترند های مدل مانتو برای افراد چاق است. باید بگوییم که این جنس و سبک مانتوها نیز برای بانوان چاق و توپر مناسب هستند و به زیبایی شکل بدن آنها را استتار می‌کنند. بهتر است از مانتو ابروبادی رنگ تیره یا خنثی مانند مشکی و یا طوسی بهره بگیرید.

مانتوی مناسب برای افراد چاق و قد کوتاه

افراد چاق و قد کوتاه، باید به دنبال لباس‏‎ها و مانتوهایی با راه راه عمودی یا طرح‌های شورون باشند تا کمی قد آنها کشیده تر و بلندتر به نظر برسد. هر مدل مانتویی که شکم این افراد را پنهان کند تا جایی‌ که در نواحی دیگر بدن، خیلی جذب یا تنگ نباشد، بهترین انتخاب برای افراد چاق با قدی کوتاه است.

افراد چاق بهتر است مانتوی سایز خود را بپوشند.

نیازی نیست برای پنهان کردن چاقی خود از مانتوهای بسیار گشاد و آزاد استفاده کنید، زیرا آنها فقط باعث می‌شوند که چاق‌تر و نامرتب به نظر برسید. در واقع، خانم‌ها چاق نباید مانتوهای بدون انحنا و شکل بپوشند! در حالی که چاق هستید، بالاخره یک فرم بدنی مخصوص خود را دارید که این سبک مانتوهای گشاد، شکل اندام شما را مخفی می‌کند. به طور کلی، افراد کوتاه قد و چاق، بهتر است مانتوی سایز خود را بپوشند.

منبع : vaghtemod.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا