زیبایی

زیبایی اندام زنان چگونه به دست می آید

Rate this post

خانمی با وزن ۵۷ کیلوگرم به مطب مراجعه کرد و از لاغر بودن خود شکایت داشت . بیماری و مشکل خاصی نداشت و نمایه توده بدنی ایشان خوب بود و نشان می داد وزن ایشان بر اساس فرمول ها و روی کاغذ مناسب است . این خانم فقط برای پیشگیری از کم خونی ، قرص آهن مصرف می کرد و در طول هفته ۳ روز در باشگاه ورزش می کرد . او قصد داشت بداند چطور میتواند وزن خود را کنترل کند و از چاق شدن یا لاغر شدن جلوگیری کند . پزشک و متخصص تغذیه سبزینه راه پاسخ می دهد .

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

زیبایی اندام زنان با رعایت چه مواردی حاصل می شود ؟

به نظر می رسد این خانم خود را با دیگر دوستان شان در باشگاه ورزشی مقایسه می کنند و سلامتی ، زیبایی خدادادی و توانایی های خود را کمی نادیده می گیرند و برای همین ، از لحاظ ذهنی نسبت به وزنشان حساسیت پیدا کرده اند .

بیش از حد نگران ظاهرتان نباشید . معمولا این گونه صحبت ها در باشگاه های ورزشی در شیفت خانم ها تکرار مکررات است و عده ای سعی میکنند دیگران را بخاطر داشتن قد بلندتر ، سینه های زیبا ، باسن متناسب و یا حتی لباس ورزشی و کفش حرفه ای تر مورد انتقاد قرار دهند و با سمپاشی کردن به اصطلاح اعتماد به نفس آنها را بگیرند .

 

برای شروع ، باید دید این حساسیت چطور ایجاد شده است و چقدر خودشان را با دیگران مقایسه می کنند ، چقدر از جانب دیگران در مورد وزن مورد نقد قرار می گیرند ، از نظر سلامت مشکلی دارند یا از لحاظ ظاهری آن طور که می خواهند نیستند . به هر حال علت این نگرانی درباره ی وزن در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد . گاهی دختران جوان به دلیل نگرانی درباره ی وزن اقدام به کم خوری می کنند و رژیم غذایی خودسرانه می گیرند .

همچنین بخوانید:  برای مراقبت از پوست خود چه محصولاتی انتخاب کنیم؟

این کار با توجه به اینکه در مرحله ی رشد هستند و مواد مورد نیاز باید به بدنشان برسد کاملا اشتباه است .

 

زیبایی اندام زنان با تغذیه چقدر ارتباط دارد ؟

توجه به ظاهر و وزن مساله مهمی است و بی توجهی به این موضوع ، می تواند مشکل ساز باشد . گاهی افراد به دلیل بدخوری و پرخوری های بی حساب افزایش وزن پیدا می کنند . همانطور که لاغری بیش از حد بیماری محسوب می شود ، افزایش وزن و بی توجهی به این موضوع نیز موجب می شود فرد در آینده دچار مشکل یا بیماری شود . بنابراین باید نسبت به سلامت وزن و ظاهرمان دید عادی و طبیعی داشته باشیم . غذا نیز ، نقش عمده ای در زندگی ما دارد . مواد مورد نیاز بدن از راه غذا و رژیم غذایی سالم تامین می شود و ما باید این توانایی را داشته باشیم که از غذا خوردنمان لذت ببریم . البته گاهی تفکرات افراطی موجب می شود نتوانیم درست غذا بخوریم . در چنین مواردی مشورت با روانشناس و مشاور می تواند بسیار کمک کننده باشد .

 

منبع : rastineh.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا