ورزش

ورزش تقویت میل جنسی برای افزایش قوای جنسی مردان

Rate this post

مردان می‌توانند از طریق تمرین و ورزش تقویت میل جنسی ، قوای جنسی خود را تقویت کنند. ممکن است وقتی به باشگاه می‌روید، هدف اصلی شما تقویت قوای جنسی نباشد. اما لازم است بدانید که ورزش‌کردن علاوه‌بر داشتن اندامی ورزشی و خوش‌فرم می‌تواند به تقویت میل جنسی و قوای آن نیز کمک بسیاری کند.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

تمرینات ورزشی باعث پیشرفت در انعطاف‌پذیری و افزایش قدرت بدنی و توانایی فرد می‌شود. برنامه تمرینی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، ترکیبی از تمرینات قدرتی با کشش‌های هدفمند است. شما می‌توانید این تمرینات را به‌طور منظم در منزل انجام دهید یا اگر در باشگاه ورزش می‌کنید این حرکات را بعد از ورزش تمرین کنید.

چند تمرین برای تقویت میل جنسی

توصیه‌های جالب

  1.  هریک از این تمرینات، برای پوزیشن‌های مختلف در رابطه جنسی مناسب است.
  2.  برای هر قسمت از بدن ۲ حرکت در نظر گرفته شده، تمرینات مربوط به هر قسمت را کامل انجام دهید و بعد به سراغ انجام تمرینات روی قسمت‌های دیگر بروید.
  3.  هر تمرین را در ۳ ست پشت‌سرهم و در هر ست ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کنید؛ بین هر ست نیز ۳۰ ثانیه استراحت داشته باشید.
  4.  اهمیت تنفس در حین تمرینات را همواره به یاد داشته باشید؛ وقتی بر روی عضلات خود فشار احساس کردید عمل دَم و زمانی‌که عضلات ریلکس می‌شوند عمل بازدم انجام دهید.
همچنین بخوانید:  فواید ورزش صبحگاهی

بالاتنه

این یک قانون جنسی ساده است؛ هرچه وزن خود را در زمان طولانی‌تری کنترل کنید، برای زمان بیشتری می‌توانید در رابطه جنسی فعال باشید و به اوج قوای جنسی برسید.

تمرین شماره یک ورزش تقویت میل جنسی

شنا با توپ سوئیسی

عضلات هدف: شانه‌ها، قفسه سینه، پشت بازو

چگونگی انجام حرکت: ساق پاهای‌تان را روی توپ سوئیسی قرار دهید و حرکت شنا را انجام دهید؛ این حرکت را در ۳ ست و در هر ست ۱۵ تا ۲۰ بار تمرین کنید.

تمرین شماره دو

ورزش تقویت میل جنسی

دراز کشیدن

عضلات هدف: کمر، شکم

چگونگی انجام حرکت: ابتدا به پشت دراز بکشید و پاها را کاملاً روی زمین قرار دهید؛ سپس زانوها را به سمت قفسه سینه خم کنید و با دست‌های‌تان زیر زانوهای خود را بگیرید؛ به مدت ۳۰ ثانیه در همین حالت بمانید، هر چند بار که می‌توانید این حرکت را تکرار کنید.

پایین‌تنه

تقویت عضلات پا باعث افزایش قدرت بدنی و قوای جنسی می‌شود؛ هرچقدر انعطاف‌پذیری مفصل ران شما بهتر و بیشتر باشد، آزادی عمل شما نیز بیشتر خواهد بود.

تمرین شماره سه

ورزش تقویت میل جنسی

تکیه‌دادن

عضلات هدف: ماهیچه چهار سر ران

چگونگی انجام حرکت: برروی یک تشک زانو بزنید؛ زانوها باید در زاویه ۹۰ درجه قرار گیرند؛ سر، پشت، و ران‌ها نیز موازی باهم باشند. به عقب خم شوید، مانند اینکه می‌خواهید به جایی تکیه دهید؛ ۲ تا ۳ ثانیه مکث کنید؛ سپس دوباره حرکت را تکرار کنید.

تمرین شماره چهار

ورزش تقویت میل جنسی

کشش عضله مفصل ران

عضلات هدف: مفصل ران

همچنین بخوانید:  ورزش شکم ؛ 15 ورزش برای لاغری شکم

چگونگی انجام حرکت: یک قدم به جلو بردارید، به‌گونه‌ای که پاهای‌تان حدود یک متر از هم فاصله داشته باشد؛ زانوها را کمی خم کنید و لگن خود را به جلو فشار دهید، تا وقتی احساس کشش کنید. ۳۰ ثانیه مکث کنید. سپس با پای دیگر این حرکت را انجام دهید.

استقامت

تمرینات استقامتی که به شکلی حرکات رابطه جنسی را شبیه‌سازی می کنند، می‌توانند از خستگی زودهنگام عضلات در زمانی که به آنها نیاز دارید، جلوگیری کنند.

تمرین شماره پنج

ورزش تقویت میل جنسی

عضلات هدف: باسن، همسترینگ

چگونگی انجام حرکت: به پشت دراز بکشید و زانوهای‌تان را خم کرده و عضلات باسن را منقبض کنید و روی زمین بگذارید تا بدنتان مانند یک خط راست، روی زمین قرار گیرد؛ سپس بعد از ۳ ثانیه مکث، این تمرین را دوباره تکرار کنید.

تمرین شماره شش

ورزش تقویت میل جنسی

عضلات هدف: شانه‌ها، قفسه سینه، پشت بازو

چگونگی انجام حرکت: برای انجام این تمرین فقط به یک جفت جوراب و یک سطح لیز نیاز هست. حرکت شنای سوئدی را تصور کنید و دست‌های‌تان را ثابت نگه دارید. بدن خود را اول به سمت عقب و سپس به سمت جلو سر دهید تا وقتی‌که شکم شما روی دست‌های‌تان قرار گیرد، این تمرین را تکرار کنید.

انعطاف‌پذیری

قدرت و استقامت، بدون داشتن بدنی نرم و انعطاف‌پذیری بالا قابل بی‌ارزش است. افزایش قدرت و انعطاف‌پذیری به شما کمک می‌کنند تا هیجان خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنید و لذت بیشتری از رابطه جنسی داشته باشید.

تمرین شماره هفت ورزش تقویت میل جنسی

کشش متقاطع

عضلات هدف: کف لگن، عضلات مرکزی بدن

همچنین بخوانید:  حرکات تعادلی یوگا برای تقویت تعادل و هورمون‌ها

چگونگی انجام حرکت: ابتدا به پشت دراز بکشید و زانوهای‌تان را خم کنید و زانوی راست خود را به سمت سینه بالا بیاورید. قسمت خارجی زانو را با دست چپ‌تان بگیرید و به سمت شانه چپ خود بکشید؛ بعد از ۳۰ ثانیه مکث، پا را عوض کرده و تمرین را تکرار کنید.

تمرین شماره هشت ورزش تقویت میل جنسی

عضلات هدف: کمر، شکم

چگونگی انجام حرکت: در حالت ۴ دست و پا قرار گیرید، سپس پای راست خود را به سمت عقب بکشید تا صاف و کمی متمایل به راست باشد، انگشتان پا باید روی زمین قرار گیرد. حالا پای راست خود را بلند کنید و روی پای چپ خود ببرید؛ سپس پاها را عوض کرده و این تمرین را تکرار کنید.

سخن پایانی

گروه سبزینه راه همچنان تاکید دارد که راز دستیابی به تناسب اندام، در انجام منظم ورزش (انتخاب برنامه ورزشی مناسب)، پیروی از رژیمی متعادل و سالم و پرهیز از بی‌تحرکی نهفته است.


 

منبع : fitamin.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا