تناسب اندام

یک همراه عالی برای سفرهای ورزشی

Rate this post

سفر، گردش، یا سیاحت. هرچه می‌خواهی اسمش را بگذار. خیلی اوقات، فعالیت‌های ورزشی ما همراه شده‌اند با یک سفر برون شهری، بهمراه اکیپی از دوستان باحال و دوست داشتنی. چه برای کوه‌نوردی یا اسکی باشد، چه برای دوچرخه سواری، و یا حتی اتومبیل رانی.

امروز در این مقاله از سبزینه راه نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

همه‌ی ما می‌دانیم که در این سفرهای کوتاه مدت، وجود تجهیزات بدرد بخور چقدر لازم و حیاتی است. کوله پشتی، لباس زاپاس، قمقمه، چاقوی سفری، و جی پی اس، تنها برخی از چیزهایی هستند که در کنار لوازم مورد نیاز ورزشمان، همراهمان خواهیم برد.

صبر کنید! ما به یک چیز دیگر هم احتیاج داریم، خیلی خیلی هم احتیاج داریم. ما به گجتی نیاز داریم که برای ثبت و ضبط لحظه لحظه‌ی اوقات خوشی که در کنار دوستانمان داریم، کمکان کند، و تجربه‌ی لذت بخشی از سفرهای ورزشی برایمان بسازد.

دقیقا به همین منظور، بهراد طوقی، قهرمان رانندگی آف رود، سفری را به سوی کویر مرنجاب آغاز کرده، تا با ثبت لحظات پر هیجان سفر ماجراجویانه‌اش، ما را با یک وسیله‌ی فوق هوشمند آشنا کند. وسیله‌ای که مجهز به برترین تکنولوژی تصویر برداری دنیاست!

Xperia Z3 Dual، همراهی عالی برای سفرهای ورزشی شما

بهراد تصمیم گرفته تا به کمک این گوشی هوشمند فوق پیشرفته، بهترین تجربه‌ی رانندگی آفرودش را خلق کرده، و تک تک لحظات سفرش را برای ما ثبت کند.

کویر مرنجاب

هر آنچه برای یک سفر ورزشی از یک گوشی هوشمند توقع دارید، در Xperia Z3 Dual جمع شده است. قابلیت‌های بی نظیری همچون دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی، امکان عکسبرداری در نور کم، گرفتن ۶۱ عکس پیاپی، ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار، صفحه نمایش بزرگ و پر نور، نگهداری باتری به مدت ۲ روز، قابلیت مسیریابی، و قابلیت اتصال به تجهیزات پوشیدنی مانند مچ بند SmartBand Talk.

همچنین بخوانید:  چه می‌شود اگر تناسب اندام نداشته باشید؟

سونی xperia z3

سونی، از شما دعوت می‌کند تا به سفر ماجراجویانه‌ی بهراد بپیوندید، و از شور و هیجان، و زیبایی‌های بی نهایت کویر، که در کانال اختصاصی‌اش در آپارات و توسط بهراد عزیز، به بهترین کیفیت به تصویر کشیده شده‌اند لذت ببرید.

بعلاوه، سونی از شما می‌خواهد تا در مسابقه‌ی خاص این رویداد ورزشی که در Xperia lounge برگزار می‌گردد نیز، شرکت کنید و برنده‌ی یک Xperia Z3 compact شوید!

برای مشاهده‌ی کلیپ‌های سفر بهراد و رانندگی تحسین برانگیز آف رود او در کویر مرنجاب، از این لینک بازدید نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا